مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از آغاز عملیات احداث یادمان شهدای گمنام در مجتمع بندری امام خمینی (ره) همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

عادل دریس، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس در مراسمی با حضور جمعی از اعضای شورای اداری این اداره کل عملیات احداث یادمان شهدای گمنام در مجتمع بندری امام خمینی (ره) به طور رسمی آغاز شد.

او افزود: اجرای با کیفیت و اتمام به موقع احداث یادمان مذکور، بر لزوم حفظ شأن و حرمت شهدا و تلاش برای ساختن جایگاهی برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و معنویت بخشی به فضای کاری امری الزامی است.

دریس با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام اربعین سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) آغاز عملیات اجرایی احداث این یادمان با این مناسبت‌ها را مایه خیر و برکت برای این مجتمع بزرگ بندری عنوان کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اظهار داشت: همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از اعضای شورای اداری و اعضای پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهید دستغیب این اداره کل با حضور در مزاری شهدای شهر بندرامام خمینی (ره) در آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای والامقام شرکت کرده و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و با امام شهدا و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.