مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با افزایش ۱۰۰ درصدی پهنای باند اینترنت خانگی در مرکز تلفن ثابت امیدیه، سرعت تبادل اطلاعات بهبود یافت.

رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با هدف پاسخگویی به نیاز مشترکان در زمینه استفاده از سرویس‌ها و محصولات و ارتقاء کیفیت تبادل اطلاعات به دلیل افزایش استفاده از بستر فضای مجازی، توسعه بیش از پیش زیرساخت‌های مخابراتی در امیدیه در دستورکار قرار گرفت.

او افزود: پروژه توسعه و ارتقاء سرعت اینترنت خانگی Adsl مشترکان در این شهرستان با نصب تجهیزات فنی و جذب یک گیگابایت جدید بر بستر فیبر نوری از سمت ماهشهر و افزایش ۱۰۰ درصدی پهنای باند با تلاش و همکاری کارشناسان متخصص حوزه دیتا انجام شد.

به گفته فلاح زاده؛ با اجرای این عملیات و ارتقاء پهنای باند تا ۲ گیگابایت شاهد افزایش سرعت تبادل اطلاعات دیتای مشترکان در شهرستان امیدیه هستیم و استفاده کنندگان از اینترنت adsl خانگی از سرعت قابل توجه و کیفیت بیشتری برخوردار شدند.

این مقام مسئول اظهار داشت: مخابرات منطقه خوزستان به منظور جلب رضایت مشترکان از خدمات و سرویس‌های مختلف مخابراتی با بهره گیری از تخصص و توان پرسنل خود برای تحقق این مهم همچون گذشته از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار