گردان‌های عزالدین القسام اعلام کردند سه تن از پنج شهید امروز صبح از نیرو‌های این گروه هستند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آناتولی، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه‌ نظامی جنبش حماس (مقاومت فلسطین) اعلام کردند سه تن از شهدای سحرگاه امروز (یکشنبه) از نیروهای آنان بودند و یکی از این سه تن یک فرمانده میدانی به اسم «احمد ابراهیم زهران» بوده است.

این گردان‌ها در بیانیه‌ای اعلام کردند: شهدای قهرمان خود را به بلندترین مقام خواهند رساند. در این هجوم نظامیان صهیونیست «احمد ابراهیم زهران» فرمانده میدانی و دو رزمنده به نام‌های «زکریا ابراهیم بدوان» و «محمود مصطفی حمیدان» در روستای بدو واقع در شمال غربی قدس اشغالی به شهادت رسیدند.

این گردان‌ها در ادامه افزودند: این شهدا در سحرگاه یکشنبه در کوه‌های بیت‌المقدس با نظامیان صهیونیست درگیر شدند. ما از مردم فلسطینی کرانه باختری می‌خواهیم دشمن صهیونیستی را به هر طریقی که می‌توانند با مقاومت کردن خسته کنند.

پیشتر گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرده بود «اسامه یاسر صبح» نیز یکی از نیروهای این گردان‌ها بوده است که در هجوم نظامیان اشغالگر صهیونیست در منطقه «جنین» به درجه شهادت نائل شده است.


بیشتر بخوانید:

شهادت چند فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری+ عکس و فیلم


سحرگاه امروز رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند در یورش نظامیان این رژیم به شهر بورقین جنین پنج فلسطینی شهید و چند تن دیگر نیز زخمی شدند. در این یوروش از نیروهای ویژه صهیونیست استفاده شده بود. بعد از این حمله ارتش رژیم صهیونیستی از احتمال پرتاب راکت به اراضی اشغالی از غزه خبر داده و نظامیان خود را به صورت آماده‌باش نگه داشته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار