شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابی استان لرستان همزمان با هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد و بر ایستادگی مردم در برابر دشمنان در عرصه جدید تاکید نمود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، همزمان با هفته دفاع مقدس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی لرستان بیانیه‌ای صادر کرد که در ادامه آمده است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم الرحیم

فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَیْکُمْ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ ۚ (بقره/۱۹۴)

«هر که به ستم بر شما دست دراز کند او را از پای در آورید به قدر ستمی که به شما رسانده است، و از خدا پروا کنید و بدانید که خدا با پرهیزکاران است.»

دفاع از ملک و مملکت و ملت در برابر هرگونه تجاوز تجاوزگران، ضرورتی بدیهی و عقلی و دینی و ملی و حیاتی است.

رزمندگان و جانبازان و ایثارگران و شهدای هشت سال دفاع مقدس به تأسی از قیام امام حسین علیه السلام و با پیروی بدون قید و شرط از، ولی فقیه زمان یعنی امام خمینی (ره)، توانستند با کمترین امکانات جنگی، به دفاع از انقلاب اسلامی نوپای خود بپردازند.

همه‌ی دنیای کفر و الحاد و نفاق و ارتجاع و در راس آن‌ها ابر قدرت‌های غرب و شرق عالم یعنی آمریکا و شوروی که با جدیدترین و مدرن‌ترین و مخرب‌ترین ابزار و آلات و سلاح‌های جنگی و دلار‌های نفتی و حتی بکارگیری کارکشتگان و سران نظامی رژیم خائن پهلوی گرفته تا سربازان وهابی و داعشی مسلک کشور‌های مختلف آسیایی و آفریقایی، همگی به یاری رژیم بعث عراق آمده بودند تا با ساقط کردن نظام تازه تأسیس جمهوری اسلامی، کشور را به زعم خود تجزیه کرده و مثل گوشت قربانی هرکدام بخش‌هایی از آن را تصاحب کنند.

متجاوزان و حامیان آن‌ها و لیبرال‌ها و شاه‌دوست‌های وطن فروش، همگی تصور می‌کردند نظام نوپای اسلامی هم مثل حاکمان ذلیل و بزدل و خودفروخته پهلوی و قاجار و ... توان مقاومت در برابر تجزیه کشور و حفاظت از انقلاب اسلامی را ندارند؛ اما از ایثار و فداکاری و شهادت طلبی جوانان غیور و مؤمن و انقلابی، این عاشقان حسین (ع) و پیروان پیر خمین (ره) خبر نداشتند.

مردم مسلمان و انقلابی ایران با اشاره رهبر و مقتدای خود روانه جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند و با تحمل هشت سال جنگ و بمباران شهر‌ها و محاصره‌های ویرانگر نظامی و اقتصادی و سیاسی و انواع کمبود‌ها، اما حسرت جدا کردن حتی یک وجب از خاک و پیکره ایران اسلامی و مقتدر را بر دل همه‌ی دشمنان خارجی و خودفروختگان داخلی شان گذاشتند؛ بنابراین این امروزه هم، مردم انقلابی و جوانان ولایی با عبرت گرفتن از واقعه عاشورا و اسرای کربلا و گرامیداشت اربعین حسینی و پیروی محض از امام و، ولی فقیه زمان (مدظله العالی)، با انواع تهاجمات و جنگ‌های ویرانگر فرهنگی و اقتصادی و تبلیغاتی و نظامی دشمنان مقابله و آن‌ها را از رسیدن به نیات پلیدشان ناامید خواهند نمود و به یاری خداوند و همگام با همه‌ی رزمندگان جبهه مقاومت و مردان میدان در کشور‌های اسلامی، آمریکا را از منطقه اخراج و رژیم‌های پلید صهیونیستی و آل سعود خبیث را به زباله دان تاریخ خواهند سپرد. انشالله

والسلام علی عبادالله الصالحین

جبهه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان لرستان

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.