حجت الاسلام محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان پس از ابتلا به ویروس کرونا و بستری در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان از زحمات کادر درمان این بیمارستان تقدیر به عمل آورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان پس از ابتلا به ویروس کرونا و بستری در بیمارستان علی ابن ابی طلاب(ع) زاهدان از زحمات کادر درمان این بیمارستان تقدیر به عمل آورد.

متن تقدیر نامه به این شرح است:
بسمه تعالی

«مَنْ سَعَی لِمَرِیضٍ فِی حَاجَةٍ قَضَاهَا أَوْ لَمْ یقْضِهَا خَرَجَ مِنْ ذُنُوبِهِ کیوْم وَلَدَتْهُ أُمُّه»

هر کس برای برآوردن نیاز بیماری بکوشد، چه آن را برآورده سازد و چه نسازد، مانند روزی که از مادرش زاده شد، از گناهانش پاک می شود. «پیامبر اکرم(ص)»

سلام علیکم

بر اساس مقدرات الهی و به خاطر ابتلا به ویروس کرونا، چند روزی مهمان شما در بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام زاهدان بوده و از نزدیک شاهد مجاهدت خالصانه و تلاش دلسوزانه شما و همکاران عزیزتان بودم.

با سپاس از تلاش و مجاهدت خاموش تمامی کادر درمان و دیگر خدمتگزاران مراکز درمانی در کشور و استان و با گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع سلامت، از زحمات شما صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

امیدوارم با لطف الهی و عنایت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) همواره در صحت و سلامت و قرین توفیقات روز افزون باشید.

مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در استان سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار