رییس بیمارستان بعثت سنندج گفت: این بیمارستان رتبه درجه یک برتر اعتبار بخشی ملی را از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، برهان مرادویسی رییس بیمارستان بعثت سنندج اظهار داشت: وزارت بهداشت هر ۲سال یک بار بر مبنای شاخص‌هایی همچون، مجهز بودن بخش‌های مختلف بیمارستانی، بکارگیری نیرو‌های کارآمد و مجرب، و خدمات‌دهی اقدام به ارزیابی بیمارستان‌ها در راستای ارائه این اعتباربخشی می‌کند.

او با بیان اینکه اعتباربخشی ارزیابی سیستماتیک مراکز به محور بودن بیمار و بهبود امنیت بیمار و کارکنان تأکید دارد، گفت: ارتقای کیفیت خدمات، تصمیم گیری آگاهانه، آموزش و توانمندسازی، رشد متوازن و تفکر سیستمی، اطمینان بخشی به دولت، جامعه، متخصصان، مردم و آموزش گیرندگان در مورد کیفیت خدمات ارائه شده، بهبود کیفیت خدمات از طریق تدوین شاخص‌های کیفیت از جمله اهداف اعتباربخشی بیمارستان‌ها است.

رییس بیمارستان بعثت سنندج با اشاره به اینکه کسب این عنوان بیانگر این است که این بیمارستان یکی از بالاترین استاندارد‌های لازم و مد نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را دریافت کرده است، افزود: این مهم، یک امتیاز ویژه برای دانشگاه علوم پزشکی کردستان وبیمارستان بعثت محسوب می‌شود.

او افزود: اعتباربخشی نسل چهارم بیمارستانی با توجه به شیوع پاندمی کرونا به جای سال ۱۳۹۸در سال ۱۳۹۹انجام شد لذا علیرغم تمام سختی‌ها و خستگی ناشی از پاندمی کرونا و ارائه خدمت به این بیماران چه در قالب بستری کردن مادر و کودک و یا نوزاد مبتلا و یا مشکوک به کرونا و چه در زمان بروز پیک‌های مختلف در نقش پشتیبان بیمارستان توحید انجام شد.

مرادویسی گفت: اعتباربخشی بر اساس ارتقای استاندارد‌ها و فرایند‌ها از لحظه ورود بیمار تا زمان ترخیص، ارتقای وضعیت ساختمانی و ساختاری شامل تغییر فضای تریاژ و ورودی اورژانس که باعث سهولت دسترسی مراجعین به تریاژ اولیه و راهنمایی بیماران بر اساس سطح دریافت خدمات فوری و غیر فوریتی شده و همچنین افزایش رضایتمندی مراجعین به اورژانس محاسبه می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه کسب امتیاز کل ۸۳.۴۱ و امتیاز ایمنی ۷۸.۸۸ بیمارستان طبق نظر معاون درمان وزارت بهداشت دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان رتبه یک برتربه این مرکز اعطا شد.

رییس بیمارستان بعثت سنندج ابراز امیدواری کرد با برداشتن این گام بلند و استقرار خط مشی‌های ارائه شده، شاهد بهبود خدمت رسانی به بیماران و ارائه مطلوب‌ترین خدمات پزشکی، آموزشی، درمانی و پژوهشی در بیمارستان باشیم و با ادامه این همکاری، همدلی و پشتکار در امر اعتبار بخشی آموزشی و کسب رتبه عالی اعتباربخشی بیمارستان، موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار