تعدادی از شهرک‌نشینان صهیونیست با یورش به صحن مسجدالاقصی ضمن برافراشتن پرچم رژیم صهیونیستی شعار‌هایی تحریک‌آمیز سردادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست با یورش به صحن‌های مسجدالاقصی از صبح امروز (دوشنبه) تاکنون سه بار پرچم رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی را بر دست برافراشته اند و با شعار‌هایی تحریک‌آمیز اعلام کردند «با دستانمان به خاطر کوه معبد، از صبح تاکنون سه بار پرچم را برافراشتیم و منتظریم تا پرچم‌های بیشتری در تهاجم بعدی افراشته شوند.»

گفته می‌شود این شهرک‌نشینان از ساعت یک‌ونیم بعدازظهر تا دو ونیم به وقت محلی جمعیت بیشتری از آنان به مسجدالاقصی هجوم خواهند برد.

پیش از این هم شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجدالاقصی افشا کرد اصرار شهرک نشینان صهیونیست برای ورود غیرقانونی به مسجدالاقصی در این حجم وسیع بیانگر تمایل واقعی آنان به تلاش برای تحمیل واقعیت جدید به مسجدالاقصی و وانمود کردنِ در دست گرفتنِ کنترل این مسجد و حق به جانب بودن است.

يورش شهرك‌نشينان صهيونيست به مسجدالاقصي+ تصاوير

يورش شهرك‌نشينان صهيونيست به مسجدالاقصي+ تصاوير

صبری از مردم قدس و همه کسانی که می‌توانند خود را به مسجدالاقصی برسانند خواست تا حتما این کار را انجام دهند و در صحن‌های این مسجد بست بنشینند تا شهرک‌نشینان نتوانند وارد مسحد الاقصی شوند.

شهرک‌نشینان همیشه با ورود غیرقانونی به مسجدالاقصی و شعارهای تحریک‌آمیز که در سایه حمایت نظامیان صهیونیست است موجب بروز درگیری و بالا گرفتن اختلافات می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار