رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه بااشاره به درخشش دوچرخه سواران کرمانشاهی در رقابت‌های قهرمانی کشور، گفت : در این رقابت‌ها برای اولین بار در تاریخ دوچرخه سواری کرمانشاه، رکابزنان جوان استان روی سکو رفتند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ایوب محمودی رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه بااشاره به درخشش دوچرخه سواران کرمانشاهی در رقابت‌های قهرمانی کشور، گفت : در این رقابت‌ها برای اولین بار در تاریخ دوچرخه سواری کرمانشاه، رکابزنان جوان استان روی سکو رفتند و نایب قهرمان ایران شدند.

او گفت : در این رقابت‌ها تیم اعزامی کرمانشاه جمعا هفت مدال رنگارنگ گرفته که علیرضا شیری از رکابزنان شاخص کرمانشاه به تنهایی چهار مدال آن را شامل دو مدال طلا و دو مدال نقره کسب کرد و از این جهت عنوان قهرمان قهرمانان این مسابقات را نیز بدست آورد.

رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه این موفقیت را نقطه‌ای برای آغاز تاریخ سازی‌ها در دوچرخه سواری کرمانشاه دانست و افزود: طی مدت یکسال گذشته شاهد جهشی جدی در این رشته در استان بوده ایم و ورزشکارانمان در مسابقات مختلف با دست خالی خوب می‌درخشند.

برگزاری اردوی تیم ملی هندبال با حضور ورزشکار کرمانشاهی

دومین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران در حالی پیگیری می‌شود که یکی از ورزشکاران کرمانشاهی نیز در آن حضور دارد.

محسن کرمیان هندبالیست کرمانشاهی است که به دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شده و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می‌کند.

این اردو از دوم مهر در خانه هندبال شهید قاسم سلیمانی فدراسیون هندبال آغاز شده و تا نهم این ماه ادامه پیدا می‌کند.

این مرحله از اردو با حضور ۲۵ ورزشکار زیر نظر مانوئل فرناندز به عنوان سرمربی و محسن طاهری و مسعود ظهرابی به عنوان مربی پیگیری می‌شود.

اعزام تیم شنا کرمانشاه به مسابقات قهرمانس کشور

تیم شنا کرمانشاه با حضور ۹ ورزشکار به مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی رنجان در حال برگزاری است؛ اعزام شده است.

این مسابقات تا پنجم مهر با حضور تیم‌هایی از استان‌های سراسر کشور در استخر شهید شهبازی زنجان ادامه یافته و نفرات برتر به اردوی تیم ملی شنا دعوت خواهند شد.

تیم ملی شنا ایران خود را برای حضور در مسابقات جهانی امارات، کاپ جهانی قطر و رقابت‌های داخل سالن آسیا در تایلند آماده می‌کند.

علی سراوند، کیا افضلی، علی رشیدپور، امیر مطاعی، محمدفائز فعله گری، سیدمحمد سجادی، پارسا رضایی، امیرمحمد کرمی و فرزاد جاور ورزشکاران تیم کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور هستند.

حضور بانوی کرمانشاهی در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا در حالی از فردا (سه شنبه - ۶ مهر) به میزبانی قطر آغاز می‌شود که بانوی پینگ پنگ باز کرمانشاهی به این رقابت‌ها اعزام شده است.

ندا شهسواری ورزشکار کرمانشاهی است که به عنوان یکی از ملی پوشان ایران به بیست و پنجمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا که در سه بخش تیمی، دوبل و انفرادی برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

تیم ملی تنیس روی میز ایران با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی، امین احمدیان و محمدعلی روئین تن در بخش مردان و ندا شهسواری، مهشید اشتری، مریم فرعی، شیما صفایی و ملیکا کرمی در بخش زنان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شده است.

در بخش بانوان تیم ملی ایران که در دوره پیشین مسابقات قهرمانی آسیا صاحب جایگاه یازدهم شده بود در این دوره با توجه به غیبت چین و البته کناره گیری کره شمالی و مالزی سید هشتم مسابقات را به خود اختصاص داده است و بدین ترتیب برای صعود به جمع هشت تیم برتر ملزم به انجام دیدار‌های مقدماتی هستند.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا در بخش تیمی بانوان با حضور ۱۸ تیم برگزار می‌شود که در نهایت ۸ تیم به مرحله بعدی برای کسب مدال راه خواهند یافت.

پس از اتمام دیدار‌های تیمی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا، این رقابت‌ها با برگزاری دیدار‌های انفرادی و دوبل پیگیری می‌شود، رقابت‌های انفرادی در بخش مردان با حضور ۱۹۰ بازیکن برگزار می‌شود و در بخش بانوان هم ۷۵ بازیکن حضور خود را نهایی کرده اند.

در بخش انفرادی هر ۱۰ بازیکن ایران باید از انجام دیدار‌های مقدماتی مجوز حضور در جدول اصلی را پیدا کنند.

طبق سید بندی انجام شده برای مسابقات در بخش بانوان ندا شهسواری صاحب سید ۲۹ است، مهشید اشتری با سید ۳۳ در مسابقات شرکت می‌کند و شیما صفایی، مریم فرعی و ملیکا کرمی هم به ترتیب صاحب سید ۴۹، ۶۴ و ۶۵ هستند.

در بخش دوبل زنان شهسواری و اشتری با سید ۱۷ و صفایی و فرعی با سید ۲۲ در مسابقات شرکت می‌کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.