مهران حموله، مدیر کل اداره پست خوزستان در گفتوگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به ایفای نقش این اداره در شرایط کرونایی گفت: پست با ایجاد حلقه واسط بین مردم و ارائه دهندگان خدمات موفق شد ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار بسته و مرسولات پستی را در نیمه نخست امسال جابجا کند.
او با بین اینکه پست با راه اندازی و همکاری با بیش از ۲۰۰ فروشگاه اینترنتی توانست باعث کاهش تردد مردم و دسترسی به نیازهایشان شود، افزود: شیوع بیماری کووید-۱۹ و لزوم خودداری از ترددهای غیرضروری سبب رشد ۷۰۰ درصدی خرید و فروش اینترنتی شد و همین امر منجر به افزایش شیفتهای کاری کارکنان ارائه خدمات با کیفیت مناسب و در حداقل زمان انجامید.
حموله رشد ۵۰ درصدی قبول بسته و امانات نسبت به مدت مشابه پارسال، افزایش ۴۴ درصدی توزیع مرسولات خرید اینترنتی، رشد ۴۳ درصدی مرسولات وارده و توزیع شده در خوزستان نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، افزایش ۳۸ درصدی عملکردی مرسولات صادره از استان در مقایسه با ۶ ماه نخست پارسال را از جمله خدمات اداره پست در نیمه نخست امسال عنوان کرد.
مدیرکل پست خوزستان بیان داشت: ارائه فهرست متنوعی از خدمات نیابتی سازمانها با بیش از ۱۰۰ خدمت، انتشار و رونمایی از تمبرهای شهدا، مشاهیر و میراث فرهنگی استان، چاپ تمبر یادبود مدافعان سلامت به منظور حمایت عاطفی از آنها، راه اندازی سامانه روستا بازار به منظور ایجاد دسترسی آسان به بازارهای داخلی و حذف واسطه از معاملات و همچنین استقرار در کشتارگاهای استان به منظور پایش روند توزیع گوشت و مرغ با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت از دیگر خدمات این اداره به هم استانیها به شماره میروند.
انتهای پیام/گ