هیگوئیتا دروازه بان تیم ملی فوتسال قزاقستان بعد از پیروزی برابر ایران در مسابقات جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال قزاقستان شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام جهانی موفق شد از سد ایران عبور کرده و به جمع ۴ تیم پایانی مسابقات جام جهانی راه یافت. ایران در دوره قبل رقابت‌های جام جهانی موفق شده بود عنوان سومی جهان را به دست آورد و قزاقستان هم در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف پرتغال برود.

بعد از پیروزی تیم ملی فوتسال قزاقستان برابر ایران هیگوئیتا دروازه بان نام آشنای این تیم درباره پیروزی ۳ بر ۲ مقابل ایران اظهار داشت: زمانی که ما ۳ بر ۲ از ایران جلو افتادیم بسیار تلاش کردیم که این نتیجه را تا پایان بازی حفظ کینم. حتی با داگلاس (بازیکن برزیلی الاصل تیم ملی فوتسال قزاقستان) هم قسم شدیم که حتی اگر به قیمت جانمان هم باشد نمی‌گذاریم یک توپ هم از خط دروازه عبور کند. خیلی خوشحال هستم که دروازه تیم مان را بسته نگه داشتیم. به هر حال از صعود به جمع ۴ تیم پایانی مسابقات جام جهانی احساس فوق العاده‌ای دارم. من الان ۳۵ ساله هستم و صعود به جمع ۴ تیم جام جهانی برای من یک اتفاق رویایی است.


بیشتر بخوانید


همچنین دارن تورساگولوف بازیکن تیم ملی فوستال قزاقستان بعد از برتری برابر ایران گفت: ابتدا به مردم قزاقستان تبریک عرض می‌کنم و این پیروزی را به آن‌ها تقدیم می‌کنم. در ابتدای بازی برابر ایران با سختی‌های بسیار زیادی رو به رو شدیم و بازیکنان ایران با توانایی و مهارت‌های خوبی که داشتند قدرتشان را به ما نشان دادند. خوشبختانه در نیمه دوم ورق به سود ما برگشت و موفق شدیم لحظه تاریخی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۰۸ مهر ۱۴۰۰
یاشاسین قزاقستان.یاشاسین ترکستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۷ مهر ۱۴۰۰
بازیکنان ما در چند بازی گذشته و همچنین در سال‌های قبل خیلی خوب ظاهر که این چیزی نبود جزء درایت
Canada
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۶ مهر ۱۴۰۰
دشمن دانا بلندت میکند
برزمین ات میزندنادان دوست