مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه محمدرسول‌الله (ص) شیراز گفت: بانوان بسیجی با مشارکت در طرح نذرخون، ۵۴۰۰ سی سی خون اهدا و از این طریق بیماران نیازمند را یاری کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سمیرا هاشم‌خانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه محمدرسول‌الله (ص) شیراز با بیان اینکه بانوان بسیجی نواحی شمالغرب شیراز همراهی مطلوبی در طرح نذرخون داشتند، گفت: یکی از برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اجرای طرح نذرخون بود که با مشارکت بانوان بسیجی گردان کوثر سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) انجام شد.

او افزود: بانوان بسیجی با مشارکت در طرح نذرخون، ۵۴۰۰ سی سی خون اهدا و از این طریق بیماران نیازمند را یاری کردند.

هاشم‌خانی با ترغیب افراد به مشارکت در اهدای خون، گفت: بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه محمدرسول الله (ص) باهمکاری حوزه‌های مقاومت خواهران، امسال در چندین مرحله برنامه نذرخون را اجرا کرده‌اند که همواره با استقبال خوبی از سوی افراد مواجه شده‌ایم.

او با بیان اینکه اهدای خون، منافع فردی و اجتماعی فراوانی دارد، گفت: اهدا خون علاوه بر کمک به بیماران نیازمند و تاثیرگذاری بر نجات جان افراد، سلامت فردی را نیز تضمین می‌کند.

این مقام مسئول در سپاه محمدرسول‌الله (ص) شیراز گفت: با شروع سال تحصیلی به همت گروه‌های جهادی خواهران و حوزه بسیج دانش آموزی خواهر، ۱۱۰۰ بسته لوازم التحریر جهت دانش آموزان نیازمند تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار