حجت الاسلام میرعلی اکبری گفت: شهدا جان خود را فدای ارزش‌های انقلاب کردند تا راه سربلندی و عزت مندی را به آیندگان نشان دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام میرعلی اکبری از راویان دفاع مقدس عصر امروز در مراسم نسل سلمان در بوستان شهدای گمنام بیرجند گفت: شهدا جان خود را در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب فدا کردند تا امروز ما در امنیت و آرامش به سر ببریم.

او با یادآوری درس‌های دفاع مقدس برای آیندگان افزود: شهدا با رفتن شان به ما این پیام را دادند که در این دنیای وانفسا راه را گم نکنیم و مراقب باشیم ایمان مان سقوط نکند.

این راوی دفاع مقدس با اشاره به نقش زنان و دختران در دفاع مقدس گفت: خدا را شکر می‌کنیم که در کشوری زندگی می‌کنیم که زنان و دختران قهرمانی دارد که تا آخرین نفس، پای مبانی اسلام و انقلاب شان ایستاده اند.

حجت الاسلام میر علی اکبری با تأکید بر اینکه جنگ امروز بین اسلام و دنیای استکبار، جنگ عقیده هاست افزود: امروز دنیای استکبار با راه اندازی ۱۶۳ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان، مبانی اسلام و انقلاب را در سه کشور فارسی زبان ایران، افغانستان و تاجیکستان هدف گرفته است.

او تأکید کرد: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا ارزش‌های ما را ضد ارزش جلوه دهد و یادواره‌های شهدا و یاد و خاطره دفاع مقدس را از ما بگیرد که باید خیلی هوشیار باشیم تا عرصه را نبازیم.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار