مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر گفت: مرکز واکسیناسیون سیار کرونا در شهرک مدنی این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد شنبدی، مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر گفت: مرکز واکسیناسیون سیار کرونا در آئینی در مسجد علی بن ابیطالب علیه السلام شهرک مدنی با حضور جمعی از مسئولان شهری و روستایی و ستاد مرکز بهداشت و معتمدین این شهرک راه اندازی شد.

او افزود: مرکز بهداشت شهرستان به منظور جلب استقبال ساکنان نقاط حاشیه شهر، واکسیناسیون سیار خانه به خانه را از امروز ۶ مهر ۱۴۰۰ در سطح شهرستان راه اندازی کرده است.

شنبدی بیان داشت: مراکز خدمات جامع سلامت روستایی در سطح شهرستان، کار واکسیناسیون روستاییان را بر عهده دارند و بر اساس سند ملی واکسیناسیون، تزریق واکسن جهت سلامت روستائیان در حال انجام است و انتظار داریم جامعه روستایی واکسن بزنند و دیگران را به واکسن زدن ترغیب کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: کمبودی از لحاظ واکسن کرونا وجود ندارد و واکسیناسیون برای مقابله با موج‌های بعدی کرونا بسیار ضروری و مهم است حتی پس از تزریق واکسن کووید ۱۹ نیز از ماسک استفاده کنند و فاصله گذاری را رعایت نمایند در اماکن پر جمعیت حاضر نشوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.