همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره ۹ شهید محله امام صادق (ع) در کوهبنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یادواره شهدای محله امام صادق (ع) کوهبنان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی، رئیس بنیاد شهید کوهبنان، جمعی از بسیجیان و خانواده‌های معزز شهیدان در محل پایگاه مقاومت به همت پایگاه‌های مقاومت شهید چمران و فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

حجت الاسلام رضا یحیایی مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کوهبنان گفت: همگان همواره باید تابع ولایت و رهبری باشیم و در خط ولایت حرکت کنیم چیزی که همه شهدا به ما آموختند.

او افزود: در جریان غدیر خم پیامبر اکرم (ص) دستور دادند کسانی که جلوتر رفتند برگردند و کسانی که هنوز نرسیده اند برسند تا ماموریت خویش را انجام دهند این مهم به این مضموم است که اگر کسی بدنبال سعادت دو سراست باید همواره گوش به فرمان و تابع ولایت باشد.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کوهبنان بیان داشت: بر همگان واجب است راه شهیدان را ادامه بدهیم با تمام توان به مردم خدمت کنیم وگرنه مدیون خون شهدا هستیم.

حجت الاسلام یحیایی به بیان خاطراتی از شهدا و دوران دفاع مقدس بسنده کرد و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی حفظ شود.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کوهبنان گفت: اگر می‌خواهیم دشمنان و بدخواهان همچنان طعم ذلت و خواری را بچشند باید وصیت نامه شهدا، خاطرات و نامه‌های آنان را مرتب بخوانیم.

اوافزود: دشمنان و بدخواهان در صددند نام و یاد شهدا به فراموشی سپرده شود توجه به منویات حکیمانه مقام معظم رهبری تنها راه حل مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار