فرمانده انتظامی چگنی از توقیف ۳ دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، ضرغام سرپرست،فرمانده انتظامی چگنی با اشاره به اثرات منفی قاچاق بر تولیدات داخلی و امنیت اقتصادی اظهار داشت: کالای قاچاق علاوه بر نابودی تولیدات داخلی برای سرمایه‌گذاران نیز ناامنی به همراه دارد.
وی گفت: ماموران در ایست بازرسی "پل زال- خرم آباد" به ۳ دستگاه سواری پژوه ۴۰۵، تیبا و سمند مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی چگنی از کشف اقلامی از قبیل، ۷۹۳ ژاکت، ۳۶۰ عدد ساعت مچی بچگانه، ۳۶۰ اسباب بازی ژله ای، ۹۶ عدد شب خواب بچگانه، ۱۰۰ عدد سشوار، ۶۰۰ عدد دستگاه تقویت مچ، ۲ دستگاه ماکروفر، ۲ دستگاه آبمیوه گیری، ۳ عدد مخلوط کن، ۲ عدد سرخ کن و یک دستگاه همزن خارجی قاچاق فاقد مجوز در بازرسی از این خودرو‌ها خبر داد و اذعان داشت: در این راستا ۳ متم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: کالای قاچاق کشف شده به اداره تعزیرات حکومتی تحویل شد.

فرمانده انتظامی چگنی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: برای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با رواج بیکاری در جامعه که دستاورد عرضه انواع کالا‌های خارجی و قاچاق است با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.