امیرحسین صداقت، امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و مراکش در دومین روز مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان از روز گذشته (دوشنبه) به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شده است و به مدت سه روز پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران امروز (سه‌شنبه) و در دومین دیدار خود در این مرحله به مصاف مراکش رفت و سه بر صفر این تیم را برای دومین بار در این رقابت‌ها شکست داد.

امیرحسین صداقت با کسب ۱۱ پوئن، امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و مراکش شد و بردیا سعادت نیز با ۱۰ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت. یاکی، بازیکن شماره یک مراکش با کسب ۸ امتیاز، بهترین بازیکن این تیم بود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در این مسابقه ۷۵ امتیاز شامل ۳۸ پوئن از حمله، ۴ امتیاز از دفاع، ۹ پوئن سرویس و ۲۴ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم مراکش به دست آورد.

در طرف مقابل مراکش نیز ۳۶ امتیاز در این مسابقه به دست آورد که شامل ۱۷ امتیاز حمله و ۱۹ پوئن از اشتباهات بازیکنان ایران بود. مراکش در این مسابقه از دفاع و سرویس امتیازی به دست نیاورد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران فردا (چهار‌شنبه) و در آخرین دیدار خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان به مصاف تایلند می‌رود که این مسابقه از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار