جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف ۲۰۷ کیلوگرم تریاک توسط تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیکشهر خبر داد.

 سرهنگ مرتضی جوکار جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود از فعالیت یک باند مسلح، که قصد انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان "نیکشهر" به "کنارگ" و سپس قاچاق آن به استان هرمزگان را داشتند مطلع و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مذکور اطلاع دادند.

وی افزود: در همین رابطه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیکشهر با رصد و کنترل مسیر انتقال محموله، موفق شدند شب گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در حال انتقال موادمخدر در محور "نیکشهر- بنت" بودند رؤیت و به آن‌ها دستور ایست دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دیدند با تیراندازی به سمت مأموران، قصد فرار از محل را داشتند که پس از طی مسافتی بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس خودروی آن‌ها زمین گیر و هر ۳ قاچاقچی به همراه یک قبضه سلاح کلاش با ۴۳ فشنگ جنگی دستگیر شدند.

سرهنگ جوکار بیان داشت: در این عملیات و در بازرسی از خودروی توقیفی از قاچاقچیان ۲۰۷ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: سبز پوشان نیروی انتظامی با تمام توان درگلوگاه‌ها و ورودی‌های استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق این مواد خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار