فرمانده انتظامی شهرستان مرزی قصرشیرین از کشف ۴۹ هزار دلار قاچاق در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس و دستگیری یک نفر در این راستا خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ محمد محمدی فرمانده انتظامی شهرستان مرزی قصرشیرین گفت: مأموران پلیس یگان امداد "قصرشیرین" پس از اطلاع از تردد یک نفر در شهرستان که حامل مقدار زیادی دلار قاچاق است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

اوادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق شدند فرد مورد نظر را در سطح شهر شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی قصرشیرین در پایان از کشف ۴۹ هزار دلار قاچاق معادل ۱۳ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: قاچاقچی دستگیر شده نیز برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۱۰دستگاه ماینر غیر مجاز در کرمانشاه

سرهنگ "علیرضا دلیری" فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۱۰ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال خبر داد و گفت: پس از اطلاع ماموران از وجود تعدادی ماینر غیرمجاز در یکی از محلات کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۹ تاق بستان با اقدامات اطلاعاتی موفق به کشف محل نگهداری ماینر‌های غیرمجاز در یک واحد مسکونی واقع در محله چقاکبود شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

سرهنگ دلیری افزود: در این بازرسی ها، ۱۰ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.