اعضاي تيم استقلال براي ديدار با فجر سپاسي در شيراز آماده مي شوند و در اين ميان سرمربي آبي ها در انتظار آمادگي كامل مصدوماني است كه مي توانند به وي در اين ديدار ياري برسانند، خسرو حيدري اصلي ترين مصدوم استقلال با انجام تمرينات اختصاصي آماده بازي در تركيب ثابت مي شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، هافبك آبي ها كه از بازي با مسي به تركيب اين تيم بازگشت با شرايط ايده آلي روبروست و پزشكان اعلام كردند كه در صورت رضايت كامل مربيان وي مي تواند از بازي آينده و يا بازي بعدي در تركيب ثابت تيم استقلال به ميدان برود و اين تيم را همراهي كند.

گفتني است، وي طي چند روز گذشته تمرينات اختصاصي را پشت سر مي گذارد و مظلومي نيز از حيدري در خواست كرده است تا شرايط را طوري پيش ببرد تا در صورت آمادگي كامل و عدم وجود مشكل، بتواند از وي در تركيب ثابت استقلال استفاده كند.

شايان ذكر است، پژمان منتظري مدافع ثابت استقلال نيز جزء مصدومان اين تيم است كه با شرايط مناسبي روبرو نيست. اين بازيكن نيز نمي تواند در تمرينات فشرده و گروهي تيم استقلال شركت كند اين بازيكن طي روزهاي گذشته پس از 15 دقيقه انجام تمرينات اختصاص محل تمرين استقلال را ترك كرده است.

از سوي پزشكان اعلام شده است كه منتظري در جلسات پاياني تمرين استقلال قبل از سفر به شيراز حضور مي يابد تا شرايطش براي حضور در تركيب مشخص شود اما اگر وي نتواند استقلال را مقابل فجر همراهي كند استقلال در خط دفاعي با تغييراتي روبرو مي شود كه بر مشكلات اين تيم مي افزايد.

شايان ذكر است، آندرانيك تيموريان ديگر مصدوم تيم استقلال نيز كه اين روزها با عصا قادر به راه رفتن است تا هفته آينده با اين شرايط روبروست اما گفته مي شود كه مي تواند اواسط يا اواخر هفته آينده عصا را كنار بگذارد و تمرينات سبك خود را آغاز كند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار