مسئول بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج قدس میانکوه سپاه ناحیه امیدیه گفت: طبخ غذا با رعایت اصول بهداشتی برای کمک به نیازمندان این شهرستان انجام شد.

چاشی، مسئول بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج قدس میانکوه سپاه ناحیه امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به اینکه امسال توفیق برپایی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در پایانه‌های مرزی خوزستان نصیب ما نشد با همکاری جهادگران امیدیه و کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام به تهیه غذا برای نیازمندان کردیم.

او در ادامه با اشاره به اینکه برای طبخ این میزان غذا ۲۵ میلیون تومان هزینه صرف شد، بیان داشت: با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی یک هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان امیدیه توزیع شد و پس از آن با ۱۰ خانواده شهید شهرستان دیدار کردیم.

چاشی افزود: به همت گروه جهادی شهید داوود نریمیسا حوزه مقاومت بسیج قدس میانکوه آیین غبار روبی گلزار شهدای شهر امیدیه و دو روستا محدوده استحفاظی این شهر نیز انجام شد.

پایگاه شهید علییاری حوزه قدس میانکوه در امیدیه اقدام به شناسایی نیازمندان می‌کند و با کمک جهادگران و خیران به رفع مشکلات آن‌ها می‌پردازد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۷ مهر ۱۴۰۰
خدا خیرشان دهد