مدیر روابط عمومی آتش نشانی استان زنجان گفت:مراسم رژه خودرویی آتش نشانی زنجان، امروز چهارشنبه به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، غفاری مدیر روابط عمومی آتش نشانی استان زنجان از برگزاری رژه خودرویی آتش نشانی به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی خبر داد و گفت: شماری از نیرو‌های عملیاتی آتش نشانی با ۱۶ دستگاه خودروی سبک، سنگین، نیمه سنگین و ۶ دستگاه موتورسیکلت پیشرو و یک دستگاه موتورسیکلت چهار چرخ، در این مراسم سطح آمادگی و توان عملیاتی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی به نمایش گذاشتند.

او افزود: رژه خودرویی آتشنشانی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز از مقابل ایستگاه ۲ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر زنجان واقع در جاده گاوازنگ به حرکت درآمده و در مقابل پارک بانوان نزدیک میدان بسیج با موفقیت به پایان رسید.

غفاری بابیان اینکه آتش نشانی زنجان همواره برای ارائه خدمات به مردم و مقابله به موقع با هرگونه حادثه احتمالی در شهر در آماده باش کامل هستند، ادامه داد: اطفاء حریق، تأمین ایمنی مراسمات مختلف و امداد و نجات از جمله عملیات‌های این سازمان است و نیرو‌های آتش‌نشانی همواره سعی می‌کنند در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیده و عمق فاجعه را به حداقل ممکن برسانند.

او افزود: شهروندان هنگام وقوع حادثه باید با سامانه ۱۲۵ مرکز آتش نشانی تماس بگیرند چراکه تماس با دیگر ارگان‌های امدادی موجب اتلاف وقت و دیر رسیدن آتش نشانان به محل می‌شود.

مدیرروابط عمومی آتش نشانی استان زنجان از رانندگان خواست تاهنگام مشاهده خودرو‌های آتش‌نشانی در خیابان، بلافاصله وسیله نقلیه خود را به منتهی‌الیه سمت راست خیابان هدایت کنند، چراکه سد کردن مسیر و دیر رسیدن آتش‌نشانان به محل می‌تواند عمق حادثه را بیشتر کند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.