در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم‌های پالایش نفت آبادان و اکسون مقابل حریفان خود به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز تیم‌های پاز تهران - پالایش نفت آبادان و اکسون تهران - ستاد گاز تهران از گروه (ب) مسابقات در تالار بسکتبال تهران به مصاف هم رفتند.

در دیدار اول تیم‌های پاز تهران و پالایش نفت آبادان رو در روی هم قرار گرفتند که پالایش نفت آبادان با درخشش ساغر حاجیلی توانست با نتیجه ۸۳ بر ۵۸ پاز تهران را در اولین گام از پیش رو بردارد تا فصل جدید را با پیروزی آغاز کند.

در تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان ساغر حاجیلی با ۲۶ امتیاز، ۲ ریباند و ۶ پاس منجر به گل بهترین بازیکن زمین شد. در تیم پاز تهران، سیمین حبیبی عصر با ۱۵ امتیاز و ۱۶ ریباند بهترین بازیکن تیمش بود.

در دومین دیدار امروز تیم‌های اکسون تهران و ستاد گاز تهران مقابل هم صف آرایی کردند. اکسون تهران موفق شد ستاد گاز تهران را با نتیجه ۹۵ بر ۴۶ از پیش بردارد.

در تیم بسکتبال اکسون تهران نگین رسولی با ۱۶ امتیاز، ۸ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش شد. در مقابل تیم المیرا عربی نژاد از ستاد گاز تهران با ۱۶ امتیاز و ۹ ریباند بهترین بازیکن تیمش بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار