معاون فرماندار هندیجان گفت: ارائه کارت واکسیناسیون کرونا از طرف شهروندان برای ورود به اداره‌ها و بانک‌های شهرستان و دریافت خدمات الزامی است.

خضعلی، معاون فرماندار هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: خبر‌های متعدد از پایین آمدن آمار فوت و ابتلا به کرونا در سطح کشور و شهرستان بسیار خوشحال کننده است، اما برای جلوگیری از تکرار چنین پیک‌های سختی و مرگباری، اقدامات پیشگیرانه لازم و ضروری است.

او هدف از برگزاری جلسه‌های اضطراری را شناسایی و ارائه راهکار‌های موجود و تاکید بر مصوبه‌های استانی و کشوری مقابله با کرونا و تاکید بر اجرای آن‌ها عنوان کرد و افزود: ارائه کارت واکسیناسیون کرونا از طرف شهروندان برای ورود به اداره‌ها و بانک‌ها و دریافت خدمات الزامی است.

خضعلی با بیان اینکه کارمندان اداره‌ها باید واکسن کرونا دریافت کرده باشند، اظهار داشت: کسانیکه هنوز در این مورد تعلل کرده و نسبت به تزریق این واکسن اقدام نکرده اند باید واکسینه شوند، در غیر اینصورت از ورود آن‌ها به محل کار جلوگیری شده و برای فرد غیبت منظور خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مصوبه‌های مذکور شامل همه اداره‌های شهرستان می‌شود و استثنایی در این زمینه وجود ندارد، ادامه داد: صدور کارت سلامت بهداشت اصناف و کارت سلامت ملوانان نیز تنها با انجام واکسیناسیون و ارائه کارت واکسن، انجام خواهد شد، ضمن اینکه از زائران اربعین حسینی خواهشمندیم جهت حفظ سلامت خود و اطرافیان، حتما جهت انجام تست کرونا اقدام کنند و تا اعلام جواب آزمایش در قرنطینه خانگی بمانند.

تزریق بیش از ۲۵ هزار دز واکسن در هندیجان

داود رئیسی، مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان با ارائه آماری از وضعیت واکسیناسیون شهرستان گفت: تا کنون بیش از ۲۵ هزار دز واکسن کرونا در شهرستان تزریق شده که ۵۶ درصد افراد مشمول واکسن، دز اول و ۲۷ درصد دز دوم را دریافت کرده اند، البته استقبال مردم از واکسن روستا‌ها و بعضی مناطق شهری مطلوب نیست.

او با بیان اینکه این مناطق در اولویت ما برای اجرای واکسیناسیون خانه به خانه خواهند بود، تصریح کرد: از مردم این مناطق تقاضا داریم با مراجعان به درب منازل که از خدمتگزاران خود در اداره‌های بهداشت، هلال احمر و سپاه هستند، همکاری کنند تا ان شاءالله با رسیدن به آمار بالای ۷۰ درصد واکسیناسیون جمعیت در شهرستان شاهد افول این بیماری باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.