از ایثارگران شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ، مشاور امور ایثارگران استانداری، رییس بنیاد شهید زاهدان، از کارکنان شرکت توزیع نیروی برق این استان تجلیل شد.

سردار غلام نبی کوهکن مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: دفاع مقدس صفحه درخشانی از حیات مقتدرانه و مایه فخر و مباهات ملت قهرمان ایران اسلامی است.

سردار غلام نبی کوهکن بیان کرد: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس گنجینه های مقدسی هستند که سرمایه آن طرز تفکر جوانان انقلابی است.

وی ادامه داد: این جوانان در مقابل تبلیغات فریبنده غربی که بنیان خانواده ها را هدف گرفته است سر تسلیم فرود نمی آورند و با ایثارگری های خود نماد شجاعت و عزت هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در ادامه این مراسم از شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس به عنوان سرمایه های ارزشمند یاد کرد و اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز ما مدیون رشادت‌های دیروز رزمندگانی است که با دفاع جانانه از میهن نگذاشتند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

خلیل عوض زاده بیان کرد: پیام جانفشانی های این دلیرمردان به بدخواهان کشور این است که، نمی توانند مقابل اراده و خواست ملت ایران بایستند.

 طی این مراسم که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد از ۲۰ نفر از کارمندان و فرزندان ایثارگر، جانباز و شهید دوران دفاع مقدس شاغل در شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تجلیل و قدردانی شد.

همچنین در پایان این مراسم از نمایشگاه دفاع مقدس شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس برگزار گردید بازدید شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار