نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سیزدهمین نمایشگاه متالورژی، فولاد وریخته گری در اصفهان نشان دهنده پیشرفت‌های ایران در این صنعت و دسترسی به بازار‌های جهانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  در خصوص برگزاری سیزدهمین نمایشگاه صنعت فولاد در اصفهان، گفت: امروز فعالان صنعت فولاد ایران به پیچیده‌ترین عملیات محاسباتی در تولید انواع محصولات با شیوه‌های مختلف دست یافته اند و در این چرخه یکدیگر را تکمیل کردند و تکمیل این زنجیره یعنی ایران می‌تواند گام‌هایی فراتر از آسیا بردارد و در ردیف کشور‌های پیشرفته اروپایی محصولاتی قرار گیرد.

وی افزود: در مجلس یازدهم موضوع دیپلماسی اقتصادی از این منظر دنبال می‌شود که سفارت خانه‌های ایران در خارج از کشور تسهیل گیر فعالیت این صنعتگران باشند و در سال‌های آینده تلاش می‌شود با برنامه ریزی دقیق‌تر گام‌های استواری برداشته شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این رویداد بین المللی اقتصادی خنثی سازی تحریم‌ها با توجه به پیشرفت‌های چشمگیر ایران در حوزه فولاد مشاهده می‌شود.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته باحضور ۱۱۰ شرکت داخلی و نمایندگانی از کشور‌های آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، امارات متحده عربی، هند و چین تا دهم مهر از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان واقع در کمربندی شرق روبروی منطقه روشن دشت آماده بازدید علاقه‌مندان است.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار