احمد برادران گفت: آسیب‌های اجتماعی ناشی از شیوع بیماری کرونا باید با انسجام همگانی و اجرای راهکار‌های کارشناسی شده حل و برطرف شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  احمد برادران معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تا کنون شاهد بروز آسیب‌های اجتماعی مختلف هستیم که باید با بررسی درست و ارائه راهکار‌های مناسب در صدد حل آن باشیم.

برادران افزود: بیماری کرونا و محدودیت‌های مربوط به آن سلامت روح و روان و تعاملات اجتماعی دانش آموزان را دچار مشکل کرده است و باید با اقناع سازی خانواده‌ها بحث برگزاری کلاس‌های درس به صورت حضوری در دستور کار تمامی متولیان امر باشد.


بیشتر بخوانید


او  با تاکید بر ورود همگانی برای اقناع سازی جامعه جهت انجام واکسیناسیون، گفت: بعد از رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، واکسیناسیون بهترین روش برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا است و باید همه تلاش کنیم استقبال مردم از این موضوع بیشتر شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی افزود: انجام واکسیناسیون و به دنبال آن آغاز به کار فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی می‌تواند موجب افزایش نشاط اجتماعی جامعه شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.