سرتیپ حیدری گفت: رزمایش " فاتحان خیبر" با حضور تعدادی از یگان‌های نیروی زمینی ارتش، فردا در منطقه شمال غرب آغاز می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: رزمایش " فاتحان خیبر" با حضور تعدادی از یگان‌های نیروی زمینی ارتش، فردا جمعه در منطقه شمال غرب آغاز می‌شود.

فرمانده نزاجا با اعلام خبر فوق گفت: رزمایش " فاتحان خیبر" با حضور یگان‌های زرهی، توپخانه، پهپاد، جنگال و با پشتیبانی آتش بالگرد‌های هوانیروز فردا در منطقه شمال غرب آغاز می‌شود.

وی افزود: این رزمایش با حضور بخشی از تجهیزات و توانمندی‌های رزمی یگان‌ها و با هدف ارتقای آمادگی رزمی در این منطقه برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به برگزاری رزمایش "فاتحان خیبر" در منطقه شمال غرب کشور افزود: رزمایش‌های نیرو‌های مسلح ما در این منطقه و نقاط مختلف کشور برابر یک برنامه ریزی دقیق و بر اساس برنامه تقویمی اجرای رزمایش‌های یگان‌ها و با هدف آزمایش سلاح ها، تجهیزات و ارزیابی آمادگی رزمی نیرو‌های مسلح در هر صحنه از جغرافیا و مرز‌های جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش ، امیر حیدری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۸ مهر ۱۴۰۰
استفاده ازجنگ نرم و توجه نسبی ایران به همسایگان می تواند ایران را ازتفرقه افکنی اسرائیل بین ایران و همسایگان نجات دهد.ایران بایدبرای تمام رخدادهای خاورمیانه همیشه باید یک (( چرا)) و دهها دلیل راپیدا کند وتمام رخدادهای تجاری وسیاسی را مو به مو وروزبه روز کاوش نماید تا بتواند پاسخ پرسشهای خود رابیابد و یک واکنش سریع وبه موقع( نه زودهنگام ونه دیرهنگام) داشته باشد. سیاست فسفرمغز آدم رابه آتش می کشد لذا برای محاسبات دقیق باید ۱۰۰ روز کارکرد
تا یک بار ازمساله بهره مندی وکسب منفعت داشت. بنابراین
برعلیه دشمنی که همه نوع خشونت رابه خرج میدهد باید یک سیاست مداوم و ویرانگر طراحی کرد وسکوت وتماشای اطلاعاتی باری ازمشکلات را برنمیدارد واگر مشکلات به ماکزیمم خود رسید اداره کشور ناممکن خواهدشد
آخرین اخبار