مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس اکیپ پزشکی شامل متخصص داخلی و اطفال  به مرکز خدمات جامع سلامت بخش رغیوه اعزام شدند.

مازیار مولایی پارده، مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی اکیپ پزشکی شامل متخصصان داخلی و اطفال  به مرکز خدمات جامع سلامت بخش رغیوه اعزام شدند.

او افزود: این اقدام با همکاری ناحیه مقاومت بسیج هفتکل جهت خدمت به مردم محروم بخش رغیوه که دسترسی کمتری به متخصصان دارند بصورت رایگان انجام گرفت که در این اقدام  به بیش از ۵۰ نفر از اهالی بخش خدمات درمانی و دارویی ارائه شد.

مولایی پارده اظهار داشت: امیدواریم که  این حرکت جهادی ادامه دار باشد تا مردم مناطق محروم از خدمات درمانی و دارویی رایگان بهره‌مند شوند و بتوانیم به مردم این مناطق خدمت کنیم.

بخش رغیوه یکی از بخش‌های تابعه شهرستان هفتکل  در شمال استان خوزستان است که در فاصله ۲۰ کیلومتری شهر نفتخیز هفتکل قرار دارد. بخش رغیوه که در دشت رغیوه واقع شده است به دلیل گستردگی با شهرستان‌هایی مانند رامهرمز، اهواز، باوی، شوشتر و مسجدسلیمان نیز همسایه است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.