دادستان عمومی و انقلاب تایباد گفت: در دومین مرحله از پویش نذر هشتم، ۱۶ نفر از زندانیان نیازمند در شهرستان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جعفر صدیقی دادستان عمومی و انقلاب تایباد در حاشیه آیین آزادی زندانیان در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در دومین مرحله از پویش نذر هشتم، ۱۶ نفر از زندانیان نیازمند در شهرستان آزاد شدند. این ۱۶ نفر، از زندانیان جرایم خرد بودند که در قالب پویش نذر هشتم با همت خیرین و مرکز امور مساجد شهرستان و با اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان، از بند رها شدند.

او افزود: از این تعداد زندانی، پنج نفر از اتباع افغانستان بودند که با پیگیری حوزه مددکاری زندان و گرفتن رضایت شکایت کنندگان، به کشورشان بازگشتند.

دادستان عمومی و انقلاب تایباد ادامه داد: در مرحله اول پویش نذر هشتم که همزمان با ولادت امام رضا (ع) انجام شد؛ تعداد ۱۵ زندانی نیازمند با جذب مبلغی حدود ۷۰ میلیون تومان از سمت خیرین، به آغوش خانواده بازگشتند.

صدیقی بیان کرد: با کمک انجمن حمایت از زندانیان، بسته‌های معیشتی برای زندانیان در مجموع به ارزش پنج میلیون تومان تهیه و همچنین بسته‌های فرهنگی به آن‌ها تحویل داده شد.

او با بیان اینکه یکی از مراحل حساس این زندانیان، دوره خروج از زندان است؛ تصریح کرد: ممکن است عده‌ای شغل خود را از دست داده باشند، مورد قبول جامعه نباشند یا از لحاظ عقیدتی و معنوی مشکلاتی داشته باشند که با درخواست همیاری از مساجد و امامان جمعه و جماعات، شاهد برگشت آن‌ها به زندان نباشیم.

انتهای پیام// ا. چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.