نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از مناطق و ساخت و ساز های حاشیه شهر کرمان بازدید کرد و سپس راهی مناطق سیل زده بافت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به اتفاق علی زینی وند استاندار کرمان، موسوی معاون عمرانی استاندار،  پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدی نماینده بافت، ارزوئیه و رابر در مجلس و سلطانی نژاد مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان از محله صنعتی شهر کرمان بازدید کردند.

 در این بازدید که ظهر امروز پنجشنبه ۸ مهر ماه انجام شد در زمینه ساماندهی مناطق حاشیه شهر کرمان تاکید و مقرر شد اقدامات انجام شده و طرح‌های ساماندهی در جلسه‌ای در شامگاه جمعه نهم مهر در استانداری کرمان بررسی شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه پیش از این مصوب شد که نخستین مدل اجرایی ساماندهی حاشیه نشینی با توافقات انجام شده در محله صنعتی شهر کرمان اجرا شود و بنیاد مسکن متولی شد تا اولین منطقه حاشیه نشینی شهر کرمان را در قالب یک طرح جامع عملیاتی کند.

علی زینی وند با مهم خواندن ساماندهی حاشیه شهر کرمان گفت: موقعیت خوبی برای ساماندهی حاشیه شهر کرمان فراهم شده است و نتیجه اقدامات انجام شده می‌تواند تجربه‌ای مؤثر برای سایر مناطق حاشیه شهر کرمان باشد.

او توسعه شهر کرمان را نامتوازن توصیف کرد و بر توجه به مناطق حاشیه‌ای و ساماندهی آن تاکید کرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز پس از بازدید میدانی از نقاط مختلف محله صنعتی شهر کرمان راهی شهرستان‌های رابر، بافت و ارزوئیه شد تا اقدامات این بنیاد را در مناطق سیل زده و روستا‌ها از نزدیک بررسی کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار