سجادی لازمه ورزش کشور در بُعد قهرمانی و همگانی را توجه به توسعه ورزش بانوان دانست وگفت:از مهمترین برنامه هایم است ورزش بانوان مستقل وخودکفا شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم در رفسنجان در جمع خبرنگاران از ورزشگاه شهید زینلی شهر سرچشمه به عنوان یک مجموعه عظیم ورزشی چند منظوره نام برد و گفت: برای احداث این پروژه عظیم فکر، برنامه ریزی و هزینه زیادی شده است و بدین منظور زیر ساخت فوق العاده ای را برای فوتبال پیش بینی کرده اند.

او افزود: از این ظرفیت می توان به عنوان مکملی برای بقیه رشته های ورزشی نیز استفاده کرد؛ چرا که یک سرمایه ملی فوق العاده است که امیدواریم به زودی به بهره برداری برسد.

سجاد تصریح کرد: ظرفیت ورزشگاه مس سرچشمه علاوه بر اینکه بخشی از نیازهای فوتبال منطقه را پوشش خواهد داد، می تواند میزبانی شایسته ای را علاوه بر مسابقات داخلی و ملی در تورنمنت های بین المللی نیز رقم بزند.

او بیان کرد: من از دیدن این امکانات ورزشی در شهر سرچشمه و تلاشی که با فکر همه جانبه برنامه ریزی شده بود، لذت بردم و انرژی گرفتم و همیشه تلاش بنده بر تسریع و تکمیل روند اینگونه پروژه هاست.

وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه از مشاورین و متخصصان برای تکمیل فضاهایی باقی مانده کمک خواهم گرفت، گفت: امروز در دنیا هنر استفاده از امکانات ورزشی به این صورت است که از یک مکان ورزشی به صورت چندین منظوره استفاده شود.

سجادی با اعلام اینکه چهار هزار مکان ورزشی در حال ساخت در کشور وجود دارد، افزود: استفاده از منابع دولتی، مشارکت بخش خصوصی و خیرین سه راه کامل کردن این پروژه هاست.

او لازمه ورزش کشور در بُعد قهرمانی و همگانی را اهتمام جدی به توسعه ورزش برای بانوان دانست و تصریح کرد: از مهمترین برنامه های بنده این است وزش بانوان مستقل و خودکفا شود.

سجادی در بخش دیگری ازسخنانش با بیان اینکه در مورد شفافیت، عدالت محوری، مبارزه با فساد، کنترل قراردادها و هزینه های تیم های ورزشی برنامه وسیعی در دست انجام و ساماندهی است، از تشریح این اقدامات در آینده ای نزدیک خبر داد.

او به ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان اشاره کرد و افزود: مسئولان رفسنجان به من قول دادند تا دهه فجر امسال ورزشگاه شهدای صنعت مس به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.