ماموران پلیس آگاهی اراک سارقی که قفل مغازه‌ها را در کمتر از ۱۰ ثانیه بازمی کرد را غافلگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از غافلگیری و دستگیری سارقی که قفل کتابی مغازه‌ها را در کمتر از ۱۰ ثانیه بازمی کرد در عملیات پلیس شهرستان اراک خبر داد.

سردار مفخمی افزود: در هفته‌های اخیر، با اعلام سرقت‌های قفل کتابی مغازه‌ها در شهرستان اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: در تحقیقات مشترک ماموران کلانتری ۱۸ بازار و ماموران پایگاه یکم آگاهی شهرستان اراک، سرنخ‌هایی از فرد سارق به دست آمد و مشخصات او به تیم‌های گشت انتظامی اعلام شد و سرانجام، ماموران انتظامی، سارق را حین ارتکاب سرقتی دیگر شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: این سارق حرفه‌ای که در کمتر از ۱۰ ثانیه قفل‌های کتابی را باز می‌کرد، در مراحل بازجویی‌های پلیس به ۵۰ فقره سرقت قفل مغازه‌های شهر اراک اعتراف کرد.

او با بیان دستگیری خریدار اموال مسروقه (مالخر) در ادامه پیگیری‌های پلیس در این پرونده گفت: متهمان دستگیر شده در این عملیات با تکمیل تحقیقات پلیس به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.