مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: ساخت و بازسازی ۸۴۰ قطعه صنعتی در این نیروگاه در نیمه نخست امسال محقق شد.

خلیل محمدی، مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: صنعت برق کشور طی سال‌های اخیر دچار چالش‌های مختلفی در عرصه تامین قطعات مورد نیاز خود به ویژه در بخش نیروگاهی شده و خداوند را شاکریم که با تکیه بر دانش و تجربه ارزشمند کارکنان نیروگاه رامین توانستیم بخش زیادی از این قطعات را مورد ساخت و بازسازی قرار دهیم.

او با اشاره به گرمای طاقت فرسای تابستان و پیک سنگین برق طی امسال، نقش این قطعات در تعمیرات به موقع و بهره برداری از واحد‌های نیروگاهی را مهم و حیاتی دانست و افزود: مجموع قطعاتی که در شهریور ماه ساخته و بازسازی شدند، ۱۲۶ عدد با تنوع ۸۰ قطعه ثبت شده است که ۶۸ قطعه از این تعداد بازسازی و ۵۸ قطعه دیگر ساخت و بازسازی شدند.

به گفته محمدی؛ در نیمه نخست امسال تعداد ۸۴۰ قطعه صنعتی با تنوع ۶۵۶ نوع قطعه با تکیه بر تجربه و توانمندی کارکنان متخصص کارگاه ساخت این نیروگاه صورت گرفته است.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و با مجموع ظرفیت یک هزار و ۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و ضمن تولید پایدار انرژی حیاتی برق و پشتیبانی از شبکه سراسری، بخشی از قطعات مورد نیاز خود را با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص کارکنان خود طراحی و مورد ساخت و بازسازی قرار می‌دهد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار