تیم فوتبال الهلال عربستان، حریف آسیایی پرسپولیس امشب برابر تیم الحزم در لیگ عربستان متوقف شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال الهلال عربستان، حریف آسیایی پرسپولیس، امشب در هفته هفتم لیگ برتر عربستان با تساوی یک بر یک مقابل الحزم متوقف شد.

گومیس مهاجم تیم فوتبال الهلال در بازی امشب تک گل تیمش را به ثمر رساند.

تیم فوتبال الهلال عربستان روز ۲۴ مهرماه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس برود.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
اونجا تمرکزشون بهم خورده خوده سرمربیشون گف تو اسیا نوشته بود پرسه پول لیس رو داغونش میکنیم خخخخخخخ خوشحال نباشیذ لنگیارخخخ
Iran (Islamic Republic of)
بی نصیب از آسیا / قهرمان فیک ایران
۱۲:۴۵ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
در هر صورت دیدن بازی پرافتخارترین تیم آسیا(الهلال با چهار قهرمانی آسیا) با بی افتخارترین تیم آسیا(الپیزوری= لنگپولیس با صفر قهرمانی آسیا و قهرمانی های فیک داخلی) میتونه چند ساعتی برای تفریح و وقت تلف کردن خوب باشه. حالا لنگیا میان میگن چارجانبه امجدیه. خوب همون را هم که شما عرضه نداشتید؛ حسرت به دلان تاریخ. فلانی دستش به گوشت نمی رسید می گفت پیف بو میده. خخخخخخخخخ. ۵۸ سال حسرت واقعا دیوانه کننده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
وقتی استقلال با الهلال بازی داشت سایت yjc دائما از نقل و انتقالات الهلال به به و چه چه میکرد تا بره رو اعصاب هوادارها و پایین آوردن روحیه استقلالیها. اما حالا که با لنگ بازی دارند نمیدونم چرا از عربستان اینقدر خبرهای عجیب میاد؟؟؟؟؟؟ واقعا خجالت داره لنگیا... اما این بدونید که قهرمانی آسیا حسرت ابدی لنگیاست. خخخخخخ
آخرین اخبار