مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان حضرت سپاه نبی اکرم (ص) توسط مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه منصوب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بسیج هنرمندان سپاه پاسداران استان کرمانشاه جوان انقلابی محنا امیری را به سمت مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان سپاه پاسداران استان کرمانشاه منصوب کرد.

محنا امیری کارشناسی آی تی متولد ۱۳۷۶ در کرمانشاه است. از روزمه‌ی او می‌توان به دبیری کانون ادبی روزنه استان کرمانشاه، کتاب سطر‌های انفرادی از انتشارات شانی، برگزیده سیزدهمین جشنواره قران و عترت کشوری در بخش شعر، مقام دوم شایسته تقدیر فجر افرینان فاطمی استان کرمانشاه در بخش شعر ۱۳۹۸، برگزیده جشنواره ققنوس استان کرمانشاه، برگزیده جشنواره سوره مهر کشوری در سال ۱۳۹۹، برگزیده جشنواره ایثار کشوری در سال ۱۳۹۹ مقام سوم، برگزیده و عضو دوره هفتم شعر کشوری افتابگردانهابرگزیده و عضو دوره هشتم شعر کشوری کلک خیال، عضو بنیاد شعر و داستان جوان ایرانیان نام برد .

آثار چاپ شده او کتاب سه شنبه‌های نیاوران، ایلواژه، آفتابگردانها و ایران بانو است

محنا امیری گفت : از خردسالی به هنر ادبیات علاقه‌مند بودم که در سن ۱۸ سالگی به طور اتفاقی با انجمن‌های ادبی استان آشنا شدم و در کنارش با لطف مسئولان انجمن که شاعرانی شایسته و مطرح هستندبه خصوص شاعر ارجمند جناب آقای پیمان سلیمانی با حمایت‌ها و راهنمایی هایش در عرصه شعر به طور جدی نزدیک‌تر شدم با حمایت و تشویق مادر عزیزم و پدر عزیزم ایثار گر دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلابی و برادرم توانستم موفقیت‌های بیشتری را کسب کنم .

او گفت : علاقه به نوشتن و ذوق هنری ام نسبت به شعر واز این ذوق به عنوان ادامه دهنده راه انقلاب استفاده میکنم

امیری افزود : همیشه مورد حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و فرهنگ ارشاد اسلامی بودم و جا دارد از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل اسبق سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و مدیر فعلی بخاطر حمایت‌ها و وقت گذاشتن برای هنر و فرهنگ سازی تقدیر و تشکر کنم.

او افزود : ۷ سال در این عرصه به دلیل ذوق شاعرانه و شخصی خودم فعالیت دارم. شعر و نوشتن ادبیات روح انسان است این روح باید سبز بماند چرا که ما در همه حال با احساس خود روبه رو میشویم چه بهتر میشود اگر بخوانیم و بخوانیم و سوادش را به دست آوریم.

امیری گفت : بنظرم پا گذاشتن در عرصه هنر باید مداوم باشد اینکه ببینم هنر در پارسال و امسال هنوز در جای خودش مانده و چیزی به آن اضافه نشده و برایم سخت است و حس مسئولیت دارم و این حس باعث می شود قدمی استوار از قبل بردارم و از همه مهم‌تر و بهتر این قدم‌ها در راه انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.