مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: با تلاش ماموران آگاهی این شهرستان سارق اموال و دارو‌های بیمارستان عباسی در کمتر از چهار روز دستگیر شد.

سهراب حیدری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از انبار دارویی و ملزومات بیمارستان "عباسی" رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران آگاهی و حراست شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد که سارق در نیمه‌های شب به سرقت اموال و همچنین دارو‌های بیمارستان عباسی اقدام کرده، افزود: دارو‌های مسروقه در درمان بیماران مبتلا به کرونا مورد استفاده قرار می‌گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب اضافه کرد: در ادامه ماموران آگاهی میاندوآب به کمک حراست شبکه بهداشت و درمان با انجام تحقیقات میدانی و سپس حین فروش ملزومات پزشکی توسط سارق، با در دست داشتن حکم دادستانی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

حیدری با بیان اینکه سارق به تمام جزئیات سرقت خود معترف شد، اظهار داشت: ارزش دارو‌های سرقتی ۶۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

میاندوآب دارای ۲ واحد بیمارستانی عباسی و فاطمه (س) است و تنوع پزشکان متخصص در تخصص‌های مختلف موجب شده تا این شهرستان به یکی از قطب‌های درمانی در جنوب آذربایجان‌غربی تبدیل شود.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.