به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از entrepreneur، اگر میخواهید از طریق اینستاگرام فروش بیشتری داشته باشید، میتوانید دکمه WhatsApp را در نمایه خود انتخاب کنید. شبکه اجتماعی اینستاگرام به یک ویترین مجازی عالی برای مشاغل کوچک تبدیل شده است تا محصولات خود را به مشتریان سراسر جهان نمایش داده و بفروشند. به طور کلی، این معامله از طریق پلتفرم تصویری انجام میشد، در حالی که کارآفرین با ارائه اطلاعات دقیقتر در مورد محصولات، رفع شبهات و حتی فروش از طریق واتساپ، با خریداران خود در ارتباط بود.
کارآفرینها مجبور بودند شماره تماس خود را به صورت دستی به نمایه اینستاگرام اضافه کنند، زیرا دو سیستم عامل فیسبوک به طور جداگانه کار میکردند. با این حال، از این هفته WhatsApp یک دکمه روی نمایه فروشندگان اینستاگرام قرار میدهد تا خریداران بتوانند مستقیما با آنها گفتگو کنند. این هفته فیسبوک همچنین تبلیغات Click for WhatsApp را در اینستاگرام راه اندازی کرد که به مشاغل اجازه میدهد پستهایی ایجاد کنند که مشتریان را مستقیما به مکالمه تجاری در WhatsApp سوق میدهد. قبلا، این تنها از طریق Ads Manager با حساب فیسبوک امکان پذیر بود.
ابتدا این عملکرد فقط برای حسابهای حرفهای یعنی شرکتها فعال خواهد بود. مطمئنا میتوانید این گزینه را در iOS و Android مشاهده کنید. اگر میخواهید حساب خود را به حرفهای تغییر دهید، به تنظیمات بروید و روی گزینه Change to a professional account یا همان حساب کاربری حرفهای کلیک کنید. مشخصات خود را وارد کرده و روی گزینه Edit Profile کلیک کنید. در آنجا اطلاعات اولیه حساب خود مانند نوع شرکتی که دارید، محتوا و گزینههای تماس را مشاهده خواهید کرد.
به همان شکلی که هست، روی گزینههای تماس کلیک کنید. در آنجا سه گزینهای که اینستاگرام به شما ارائه میدهد را مشاهده میکنید؛ ایمیل شرکت، شماره تماس و WhatsApp. روی این گزینه کلیک کنید و شماره تلفن خود را وارد کنید تا Facebook Business یک کد ۵ رقمی برای شما ارسال کند که برای تایید در اینستاگرام باید وارد حساب خود شوید. بعد از این مراحل مشتریان شما میتوانند با دکمه WhatsApp به شما مراجعه کنند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
الان چرا تبلیغ شبکه اجتماعی خارجی به استفاده برای کسب و کار میکنید؟