ایران حضور اسرائیل و شیطنت‌های آنان در کشور‌های منطقه را تحمل نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه ساری با بیان اینکه برخی دولت‌های به ظاهر اسلامی زمینه حضور و نفوذ اسرائیل را در منطقه دارند فراهم می‌کنند، گفت: ایران به هیچ وجه حضور اسرائیل غاصب را پیرامون کشور تحمل نخواهد کرد.

او افزود: تحرکاتی که اکنون در شمال غربی ایران در جریان است فتنه اسرائیلی‌ها است و آن‌ها به بهانه عادی سازی در حال نفوذ در کشور‌های حاشیه خلیج فارس و اقلیم کردستان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران حضور اسرائیل در منطقه همانند حضور آمریکا شیطانی و با هدف توطئه و ضربه زدن به کشور‌های جهان اسلام است.

آیت‌الله لائینی با بیان اینکه متاسفانه برخی شئونات فرهنگی به درستی در جامعه رعایت نمی‌شود گفت: گزارش‌هایی از رعایت نشدن حجاب در اماکن عمومی، فروشگاه‌ها دریافت شده است که دستگاه‌های متولی باید نظارت بیشتری داشته باشند.

امام جمعه مرکز مازندران گفت: برخی آقایان و خانم‌ها در پارک‌ها هنگام ورزش پوشش‌های نامناسبی دارند که باید ضابطه‌مند شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تسلیت رحلت علامه حسن زاده آملی و قدردانی از مردم در برگزاری مراسم درخور شان علامه، گفت: علامه حسن زاده آملی ذخیره جهان اسلام بود و فقدان این شخصیت برجسته علمی و دینی ضایعه‌ای بزرگ برای ایران و جهان اسلام است.

آیت‌الله لائینی از موکب‌ها و عزاداران حسینی که حال و هوای اربعین حسینی ر ا در شهر‌ها و مناطق مختلف استان زنده کردند نیز قدردانی کرد و گفت: حضور موکب‌های مازندران در عتبات عالیات از جمله موکب اوقاف مازندران بسیار ثمربخش بود بگونه‌ای که مورد قدردانی مقامات عراقی قرار گرفت.

امام جمعه مرکز مازندران با اشاره به فداکاری نوجوان ایذه‌ای در نجات جان دو نفر، وجود چنین جوانان را برای کشور نعمت دانست.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار