هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس از امروز (شنبه) آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) با دیدار تیم‌های منچستر یونایتد و اورتون آغاز می‌شود و در ادامه ۵ بازی دیگر برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین بازی چلسی میزبان ساوتهمپتون خواهد بود.

منچستریونایتد- اورتون

در اولین بازی از هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد از ساعت ۱۵ در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تیم اورتون خواهد بود.

منچستریونایتد و اورتون هر ۲ از جمله ۵ تیم ۱۳ امتیازی هفته ششم هستند که بر اساس تفاضل گل به ترتیب در رتبه‌های چهارم و پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

منچستریونایتد در رقابت‌های مختلف این فصل تیم مطمئنی نشان نداده‌ است. این تیم شنبه هفته گذشته در رقابت‌های لیگ جزیره در اولدترافورد مقابل استون ویلا شکست خورد و چهار روز بعد در همین ورزشگاه در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به زحمت و با گل کریستیانو رونالدو که در وقت‌های اضافه بازی به ثمر رسید موفق شد ویارئال اسپانیا را شکست دهد.

در آن سوی میدان اورتون با مربیگری رافا بنیتس در آخرین بازی لیگ جزیره ۲ بر صفر از سد نوریچ گذشت و ۴ روز قبل از آن در جام اتحادیه در ضربات پنالتی مغلوب کوئینز پارک رنجرز شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

آمار و ارقام

  • منچستر یونایتد در ۱۲ بازی گذشته خود برابر اورتون فقط در یک بازی شکست خورده، در دیگر بازی‌ها ۶ پیروزی و ۵ تساوی کسب کرده است.
  • اورتون در ۲۸ سفر خود به اولدترافورد پس از سال ۱۹۹۲ فقط در یک بازی به پیروزی دست پیدا کرده است. ۷ تساوی و ۲۰ شکست حاصل دیگر بازی‌های این تیم در خانه من یونایتد بوده است.
  • من یونایتد در هر ۸ بازی گذشته خود در اولدترافورد گل خورده است. بیشترین بازی خانگی بدون کلین شیت این تیم ۱۰ بازی و بین سپتامبر سال ۱۹۷۰ تا فوریه سال ۱۹۷۱ بوده است.
  • هر هشت شکست اخیر منچستر یونایتد در بازی‌های خانگی بوده است.
  • اورتون در ۴ بازی خارج از خانه آخر خود ۱۰ گل دریافت کرده است.

چلسی - ساوتهمپتون

از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز هم ۴ دیدار به طور همزمان برگزار خواهد شد که در مهمترین بازی چلسی میزبان ساوتهمپتون خواهد بود.

چلسی یکی از پنج تیم ۱۳ امتیازی جدول لیگ جزیره در پایان هفته ششم در حال حاضر بر اساس تفاضل گل در رتبه سوم جدول رده بندی قرار دارد. ساوتهمپتون نیز از ۶ بازی فقط ۴ امتیاز کسب کرده و در رتبه شانزدهم جدول لیگ جای دارد.

چلسی در آخرین بازی خود در لیگ جزیره شنبه هفته گذشته با نتیجه یک بر صفر در خانه مغلوب منچستر سیتی شد و ۴ روز بعد در لیگ قهرمانان اروپا در خانه یوونتوس باز هم متحمل شکست یک بر صفر شد تا توماس توخل سرمربی آلمانی آبی‌های لندن در طول یک هفته ۲ بار طعم تلخ شکست را بچشد.

آمار و ارقام

  • چلسی در سه بازی اخیر خود برابر ساوتهمپتون نتوانسته است به پیروزی برسد و حاصل این ۳ بازی ۲ تساوی و یک شکست بوده است.
  • ساوتهمپتون از ۲۲ بازی خارج از خانه برابر چلسی ۱۹ امتیاز کسب کرده که حاصل ۴ پیروزی و ۷ تساوی بوده است.
  • از مجموع چهار شکست چلسی با توماس توخل در لیگ جزیره ۳ مورد در بازی‌های خانگی بوده است.
  • چلسی از دسامبر سال ۲۰۱۹ در استمفوردبریج دوباره پیاپی شکست نخورده است.
  • ساوتهمپتون در ۵ بازی از ۸ دیدار گذشته خود (از جمله در سه بازی متوالی اخیر) نتوانسته است گلزنی کند.
  • ساوتهمپتون یکی از ۵ تیمی است که در رقابت‌های این فصل لیگ جزیره هنوز نتوانسته از به پیروزی دست پیدا کند. این تیم در تاریخ خود در لیگ برتر فقط ۲ بار (در فصل‌های ۹۷-۱۹۹۶ و ۹۹-۱۹۹۸) در ۷ بازی اول خود نتوانسته طعم پیروزی را بچشد.

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
کار شما مگر حاشیه سازی نیست
یک دوتا برای اینها بسازید و بزمین گر بزنبدشان
آخرین اخبار