شاخص کل بورس در ساعت ۹:۴۵ دقیقه با رشد ۲۱ هزار و ۶۰۳ واحد، روی پله یک میلیون و ۴۲۳ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه ۱۰ مهر ماه در ابتدای معاملات با رشد ۶ هزار و ۲۳۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۴۳ هزار واحد قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ادامه شاخص کل بورس در ساعت ۹:۴۵ دقیقه با رشد ۲۱ هزار و ۶۰۳ واحد، روی پله یک میلیون و ۴۵۸ هزار واحدی قرار گرفت؛ همچنین شاخص هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۳۳۱ واحدی بر روی پله ۴۲۳ هزار و ۱۲۵ واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس رشد ۳۴ هزار و ۳۳ واحدی را تجربه کرد و بر روی پله یک میلیون و ۴۷۱ هزار واحد قرار گرفت. شاخص فرابورس نیز با رشد ۳۲۸ واحد بر روی پله ۲۱ هزار و ۲۳۳ واحدی قرار گرفت.

نماد‌های تاثیرگذار در این بازه زمانی، فولاد، فارس و کگل بودند و نماد‌های کیمیاتک، فسبزوار و کدما نیز پر تراکنش‌ترین نماد‌ها تا به این لحظه بودند.

شاخص هم وزن نیز ۴ هزار و ۷۰ واحد رشد کرد و بر روی پله ۴۲۴ هزار و ۸۶۵ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۱۱:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳۶ هزار و ۲۸۰ واحد در سطح یک میلیون و ۴۷۳ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز بر خلاف دیروز ۴ هزار و ۳۱۵ رشد کرد و بر روی پله ۴۲۵ هزار و ۱۱۰ واحدی قرار گرفت.

نماد‌های فارس، فولاد و کگل بیشترین اثر مثبت و نماد‌های آپ، سفارس و وملی بیشترین اثر منفی را بر شاخص گذاشتند.

در حال حاضر از میان ۶۸۴ نماد، ۱۱۲ نماد در صف خرید و ۵۲ نماد در صف فروش قرار دارند.

تا به حال، ارزش بازار، ارزش معاملات و حجم معاملات به ترتیب ۵ هزار و ۷۵۵ میلیارد تومان، ۴ هزار و ۳۴۸ میلیارد تومان و ۴۹۹ میلیارد تومان است.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه با رشد ۳۶ هزار و ۱۷۰ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۱۵۴ واحدی قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با رشد ۴ هزار و ۲۲۳ واحد بر روی پله ۴۲۵ هزار و ۱۸ واحد قرار گرفت.

گفتنی است، تعداد صف‌های خرید از ۱۱۲ نماد به ۱۱۴ نماد رسید و تا به حال ورود پول در نماد‌های ومعادن، دروز و بمیلا صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار