رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در نيمه نخست امسال جوجه‌ریزی در مرغداری‌های قزوین ۶ درصد افزایش یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: مجموع جوجه‌ریزی مرغداری‌های گوشتی استان در نیمه اول سال جاری به بیش از ۱۵ میلیون و ۵۴۰ هزار قطعه رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۱۴ میلیون و ۵۷۷ هزار قطعه بوده معادل ۶.۶ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد:این موضوع،  نشان‌دهنده اعتماد واحد‌های تولیدی به تمهیدات و اقدامات سازمان جهاد کشاورزی استان و همراهی آن‌ها با این سازمان در پایداری تولید است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه قزوین از استان‌های پیشتاز و پیشرو در امر تولید مرغ محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: استان قزوین در شرایط تحریم و مشکلات تامین نهاده، همواره توانسته بیش از میزان تعهدات خود در راستای تولید محصولات دامی از جمله مرغ گام بردارد.

خمسه با بیان اینکه استان قزوین جزو معدود استان‌های کشور است که قیمت مرغ در آن با نرخ مصوب تنظیم بازار عرضه می‌شود، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اندیشه شده توسط سازمان جهاد کشاورزی استان در تامین نهاده‌های مورد نیاز مرغداران، تولید و عرضه مرغ در سطح استان همواره به صورت پایدار و بدون کوچکترین مشکل انجام شده است.

وی گفت: این موضوع سبب شده با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع حتی در زمان‌های اوج مصرف مانند ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان هم قیمت مرغ از نرخ مصوب بالاتر نرود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.