باشعور گفت: پیش بینی می‌کنم استقبال ناشران از این نمایشگاه استانی کتاب کیش زیاد نباشد.

مجیدباشعور، مدیرمسئول انتشارات تایماز در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری نمایشگاه استانی کتاب کیش اظهارکرد: مسئله مهم در زمینه برگزاری نمایشگاه کتاب کیش علاوه بر هزینه‌های اقامت در این محل، جمعیت این جزیره است. حجم فروش، هزینه اقامت مسائل دیگری است که ناشران با آن مواجه هستند. نمی‌دانم چگونه فکر کردند که برای برگزاری نمایشگاه استانی کتاب کیش برنامه ریزی کردند. با این اوصاف پیش بینی می‌کنم استقبال ناشران از این رویداد فرهنگی زیاد نباشد.


بیشتربخوانید


وی ادامه داد: اگر نمایشگاه استانی کتاب در شهر‌های اصفهان، شیراز و مشهد برگزار می‌شد، میزان حضور ناشران در این رویدادفرهنگی با برگزاری آن در کیش متفاوت بود. باتوجه به هزینه‌های اقامت در کیش و افرادی که باید برای حضور در غرفه بروند حجم استقبال ناشران از این رویداد فرهنگی بسیارکم خواهد بود. به برگزاری نمایشگاه‌های استانی باید یک مقدار متفاوت نگاه کرد.

مدیرمسئول انتشارات تایماز با اشاره به این واقعیت که اکثر ناشران در تهران فعالیت می‌کنند اظهار کرد: با مشکل جابه جایی ناشران از تهران به شهر‌های دیگر مواجه هستیم درصورتی که قرار بود ناشران از شهرستان به تهران بیایند این امر امکانپذیر بود و ناشران از آن استقبال می‌کردند. از سوی دیگر برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب کیش بهتر به ناشران کمک می‌کرد. نمایشگاهی مجازی مانند آنچه در بهمن ماه برگزار شد در فواصل زمانی مختلفی امسال برگزار می‌شد. برفرض یکبار آبان ماه و بار دیگر در بهمن ماه یعنی ابتدای هر ترم دانشگاه برگزار می‌شد. برگزاری نمایشگاه به این شیوه به صنعت نشر و مخاطبان آن بیشترکمک می‌کرد.

باشعور درباره کتاب جدید این انتشاراتی گفت: کتاب جدیدی با عنوان « اصول درمان با ونیتلاتور در بخش مراقبت های ویژه کودکان » در انتشارات تایماز به تازگی منتشرکردیم. گروهی از مولفان از جمله میثم شریف زاده،مسعود محمدپور،بهداد قریب،بهاره یغمایی،سیده مریم قاسمی،سید عباس حسنی و زینب نجفی این اثر را به رشته تحریردرآوردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.