جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان نیکشهر صبح امروز با حضور معاون عمرانی فرماندار و اعضای ستاد برگزار شد.

رحیم بخش بلیدئی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: به منظور بررسی آخرین تحولات سامانه بارشی و فعالیت آن در سطح شهرستان نیکشهر، ستاد مدیریت بحران شهرستان تشکیل جلسه داده است.

او گفت: با توجه به احتمال فعال شدن جریانات جوی در سطح شهرستان نیکشهر، کلیه نیرو‌های امدادی، راهداری و دستگاه‌های اجرایی برای اقدامات پیشگیرانه در حالت آماده باش قرار دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان نیکشهر افزود: ارزیابی سطح آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران، اتخاذ تدابیر و تصمیم گیری در مراحل پیشگیری، آمادگی و مقابله، تامین ایمنی و ایجاد مدیریت یکپارچه در امر سیاستگذاری از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

بلیدئی اظهار داشت: همچنین اطلاع رسانی به گروه‌های آسیب پذیر در بحران از جمله زنان باردار، عشایر و دامداران، کشاورزان و روستائیان در معرض سیلاب با هدف کاهش آسیب پذیری از موضوعات مورد تاکید در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار