تغییر استراتژی منطقه با رزمایش فاتحان خیبر

فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش مستقر در تبریز گفت: رزمایش فاتحان خیبر استراتژی منطقه را تغییر خواهد داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ دلاور فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش مستقر در تبریز با اشاره به شیطنت برخی کشور‌های همسایه و حضور رژیم غاصب صهیونیست و تروریست‌های داعش در منطقه،  رفتار‌های به دور از عرف سیاسی را محکوم دانست و گفت: رزمایش فاتحان خیبر یکی از مهمترین ماموریت‌های نیرو‌های مسلح در منطقه بود و پیام آن صلح و دوستی برای دوستان و همسایگان ایران اسلامی است.

او تاکید کرد: این رزمایش مهم تنها گوشه‌ای از توانمندی‌های فرزندان این خاک مقدس است که به طور قطع استراتژی کنونی منطقه را تغییر خواهد داد چرا که حضور صهیونیست‌ها و تروریست‌ها را در نزدیکی مرزهایمان تحمل نمی‌کنیم.

فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش مستقر در تبریز ولایتمداری کارکنان نیرو‌های مسلح را نقطه قوت و مهمی دانست و گفت: رهبری داهیانه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بر جامعه اسلامی و نوید افول استکبار از سوی ایشان، روحیه سلحشوری و مقاومت را برای تمام آزادگان دنیا در مقابل ظلم، پایدارتر از همیشه کرده است.

سرهنگ دلاور با اشاره به برگزاری رزمایش فاتحان خیبر در شمال غرب کشور اظهار کرد: به لطف خداوند متعال و مدیریت سلسله مراتب فرماندهی نیروی زمینی محوری، همه اهداف از پیش تعیین شده توسط تکاوران تیپ ۲۵ نیروی مخصوص منهدم شد و یکی دیگر از ماموریت‌های مهم کارکنان ولایتمدار این یگان به صورت کامل و بدون کوچکترین خطا انجام شد.

او افزود: در این رزمایش بزرگ ماموریت اسکورت و تامین ادوات و تجهیزات شرکت کننده در رزمایش نیز بر عهده تکاوران تیپ ۲۵ نیروی مخصوص بود که با روحیه بالا و سلحشوری کارکنان و همه نیرو‌ها واگذاری به خوبی صورت گرفت.

رزمایش فاتحان خیبر ارتش در پاسخ به تهدیدات اخیر دشمنان و شیطنت برخی دولت‌ها با حضور تیپ‌های ۲۱۶ زرهی، ۳۱۶ زرهی، تیپ ۲۵، گروه ۱۱ توپخانه، گروه پهپاد، جنگال، گروه ۴۳۳ مهندسی رزمی و با پشتیبانی بالگرد‌های هوانیروز دیروز در منطقه عمومی شمال غرب کشور اجرا شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.