معاون حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: کلاس‌های حوزوی امسال به صورت نیمه حضوری و با بهبود شرایط کرونایی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام والمسیلمین محمد واحدی معاون حوزه‌های علمیه خواهران کشور در گردهمایی سالانه هیات امنای مدارس علمیه خواهران و نشست فصلی مدیران مدارس استان سمنان گفت : برنامه‌ها سال گذشته به صورت غیرحضوری برگزار می‌شد که باتوجه به شرایط مطلوب بیماری و سرعت واکسیناسیون، تلاش می‌شود کلاس‌ها به صورت نیمه حضوری و با ایجاد شرایط بهتر حضوری برگزار شود.

حجت الاسلام واحدی افزود: حدود ۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران در کشور فعال است و استان سمنان نیز با پذیرش بیش از ۴۰۰ طلبه جدید در مدارس علمیه، جمعیت خوبی از طلبه فعال دارد.

به گفته او ، امسال هزار و ۵۰۰ طلبه و دانش آموخته‌های مدارس علمیه خواهران استان سمنان فارغ التحصیل شدند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز در این نشست گفت: زیر ساخت‌های اموزش حوزه علمیه خواهران در استان مطلوب است.

او ضمن اشاره به اهمیت آموزش‌های حوزه علمیه خواهران افزود: بانوان باید سبک زندگی اسلامی و فرهنگ اسلامی را بین خانواده و فرزندان تبیین و ترویج کنند.

نشست هیات امنای حوزه‌های علمیه خواهران به صورت سالانه و نشست فصلی مدیران مدارس علمیه با هدف انسجام بخشی و هدف گذاری دقیق‌تر برنامه‌ها در راستای جریان یافتن اهداف و برنامه‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار