شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال امروز یکی از بزرگترین غایبان مراسم قرعه کشی لیگ برتر بود.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال بیست و یکم از دقایقی پیش در سازمان لیگ فوتبال ایران شروع شد و شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال یکی از بزرگترین غایبان این مراسم بود.

وی با انتشار بیانیه ای، در این خصوص گفت:

با یاد و نام خدا و سپاس به درگاه او و با توکل به الطاف بیکران او

با اهتمام و برنامه ریزی مدیران محترم سازمان لیگ، مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال ملی و در پی آن، فصل تازه‌ای در فوتبال حرفه‌ای کشور، آغاز می‌شود.

ما به نمایندگی از جامعه بزرگ فوتبال ملی و همه علاقه‌مندان و هواداران فوتبال، اراده کردیم در این دوره نوین، با همراهی همه ذینعفان فوتبال، یک گام بلند برای خلق ارزش‌های جدید و متعالی برداریم.

رویکرد برنامه محور، توسعه متوازن در همه عرصه‌ها و لایه‌ها، توجه اکید به عدالت در توزیع فرصت‌ها، استفاده از دانش و فناوری‌های نوین و روزآمد، نهادینه سازی رقابت سالم و بدور از فساد، صلح و دوستی و برابری، التزام به نظم، قانون و مقررات، پایبندی به اخلاق ورزشی، ادب و حرمت همه ذینفعان، اهتمام به خرسندی، شادمانی و وحدت ملی، پیروزی مبتنی بر تلاش و جوانمردی ...

بخشی از اهداف و ارزش‌هایی است که در مسابقات فصل جدید لیگ برتر و به تبع آن در همه دیگر لیگ‌ها در انتظار تبلور و تجلی آن هستیم.

ملت بزرگ و شریف ایران، با آن تاریخ پرشکوه، فرهنگ و تمدن فاخر و با بهرمندی از آیین انسان ساز اسلام و پیامبر عظیم الشانش که اسوه مکارم اخلاقی است و با عشقی که به خاندان عصمت و طهارتش دارد، شایسته آن است که در عرصه رقابت‌های ورزشی و مستطیل سبز و در حواشی آن، شاهد اخلاق، ادب، جوانمردی، قانون گرایی، رقابت دوستانه‌ی سالم و یک فوتبال حرفه‌ای، زیبا و افتخار آفرین باشد.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با جدیت و تاکید از مدیران محترم باشگاه‌ها، مدیران سازمان لیگ، هیات‌های فوتبال سراسر کشور، مربیان، بازیکنان، سرپرستان، اصحاب رسانه‌ها، رسانه ملی، هواداران تیم‌ها و همه فوتبال دوستان می‌خواهد که تحقق برنامه ریزی شده این اهداف و ارزش‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

فدراسیون فوتبال نیز، بنا بر ماموریت ذاتی خود، راهبری و پیشبرد این مهم را به طور سنجیده در دنبال کرده و فضای فوتبال کشور را همه لایه‌ها رصد و تحلیل می‌نماید و تلاش دارد تا باشگاه‌های پیشرو و موفق در این میدان را مورد توجه و تقدیر قرار دهد.

همچنین ارکان قضایی فدراسیون فوتبال با اهتمام ویژه‌ای پاسداری از اخلاق، عدالت، قانون، انظباط و رشد حرفه‌ای را در راس وظایف خود دانسته و با همه دست اندرکاران فوتبال ملی، در راستای تحقق این اهداف متعالی، دست دوستی و همکاری می فشارد.
به امید روز‌های پرافتخار در میدان‌های فوتبال و اخلاق و درخشش پیروزمندانه همه ورزشکاران ایران اسلامی در میدان‌های ملی و بین المللی؛ و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم

رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

شهاب الدین عزیزی خادم


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار