منابع الجزایری اعلام کردند یک زیردریایی رژیم صهیونیستی هنگام جاسوسی از ارتش این کشور شناسایی و از ترس مجبور به فرار شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از النهار الجدید، در خلال ۲۴ ساعت گذشته رسانه‌های الجزایری اعلام کردند یک زیردریایی صهیونیستی هنگامی که قصد داشت از ارتش الجزایر جاسوسی کند شناسایی شده و از ترس واکنش ارتش الجزایر فرار کرده است.

وب سایت «الجزایری» در این خصوص اعلام کرد ارتش این کشور درحال برگزاری یک رزمایش با نام «بازدارندگی ۲۰۲۱» در آب‌های بین‌المللی نزدیک سواحل خود است، اما ناگهان یک زیردریایی صهیونیستی که قابلیت حمل سلاح هسته‌ای را دارد در پنج کیلومتری محل رزمایش دریایی ارتش ظاهر شد.

این وب سایت در ادامه افزود: هنگامیکه زیردریایی صهیونیست سعی داشت از ارتش الجزایر جاسوسی و میزان توانایی آن‌ها را برآورد کند، خود مورد شناسایی قرار گرفت و با تایید فرماندهان الجزایری دو زیردریایی این کشور به زیر آب فرستاده شدند تا به صهیونیست‌ها هشدار دهند، اما به محض اینکه صهیونیست‌ها متوجه حضور زیردریایی‌های الجزایر شدند به سطح آب آمده و پا به فرار گذاشتند.

الجزایر به تازگی بعد از اینکه رژیم صهیونیستی از طرف مراکش به عنوان عضو ناظر اتحادیه آفریقا معرفی شده است روابط خود را با این کشور به پایین‌ترین سطح رسانده و ارتباط دیپلماتیکش را با مراکش قطع کرده است. رژیم صهیونیستی نیز با اختلاف انداختن میان کشور‌های هم مرز سعی دارند مسیر خود را در قاره آفریقا باز کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار