رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۶ عملیات امدادی و مهار آتش سوزی طی دیروز با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های امدادی و اطفاء حریق طی دیروز را ۶ مورد اعلام کرد و گفت: آتش سوزی موتورسیکلت در حیاط مسکونی در غیزانیه بزرگ به علت اتصال برق با تلاش نیرو‌های عملیاتی مهار شد.

او با اشاره به مهار آتش سوزی پژو ۴۰۵ در منطقه نادری، خیابان فرهنگ افزود: علت حریق نشت گاز ال پی جی گزارش شده است، ضمن اینکه حریق کنتور برق ساختمان مسکونی در منطقه فاز یک پاداد و کنتور برق ساختمان لوازم آرایشی در بازار امام خیابان علم الهدی با تلاش آتش نشانان اطفاء شد.

قنبری با بیان اینکه مهار آتش در منزل مسکونی واقع در منطقه کیان آباد، خیابان ۱۸ متری پنجم انجام شد، تصریح کرد: این حادثه منجر به جان باختن زن ۴۲ ساله شد و علت حریق از سوی کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز؛ آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در منزل مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه لشکر منازل سازمانی یک پسر بچه را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار