۴ نماینده تنیس روی میز بانوان ایران امروز در بخش انفرادی رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف حریفان رفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا در حال پیگیری است. امروز در بخش انفرادی ۴ نماینده کشورمان در بخش زنان به مصاف حریفان خود رفتند که در پایان با عملکردی امیدوار کننده ۳ نماینده کشورمان توانستند مقابل حریفان خود به برتری برسند و به دور دوم این رقابت‌ها صعود کنند. در این بین تنها ندا شهسواری با شکست از حریف خود  از مسابقات قهرمانی آسیا حذف شد.

نتایج نماینده‌های ایران:

ندا شهسواری مقابل نماینده چین تایپه قرار گرفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد. او در ست‌های اول، سوم و چهارم با نتایج ۱۳ بر ۱۱، ۱۱ بر ۷ و ۱۳ بر ۱۱ شکست خورد و تنها در ست دوم ۱۱ بر ۶ پیروز شد.

شیما صفایی، دیگر نماینده ایران با حساب سه بر دو حریف ازبک را شکست داد. او در ست‌های سه، چهار و پنج با نتایج ۱۱ بر ۸، ۱۱ بر ۶ و ۱۱ بر ۸ پیروز شد و ست‌های اول و دوم را با نتایج ۱۱ بر ۹ و ۱۱ بر ۸ واگذار کرد.

ملیکا کرمی که روز گذشته (جمعه) در مرحله اول نماینده قطر را شکست داده بود، امروز مقابل نماینده پاکستان به میدان رفت و در سه ست با نتایج ۱۱ بر ۶، ۱۱ بر ۶ و ۱۱ بر ۴ پیروز شد.

مریم فرعی آخرین پینگ‌پنگ باز ایران بود که در بخش انفرادی مقابل رقیب عراقی قرار گرفت و سه بر یک پیروز شد. او در ست‌های دو، سه و چهار با نتابج ۱۱ بر ۳، ۱۲ بر ۱۰ و ۱۱ بر ۷ پیروز شد و ست اول را هم ۱۱ بر ۹ واگذار کرد.

صفایی، فرعی و کرمی به جمع ۳۲ بازیکن برتر رسیدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار