فرماندار دشت آزادگان مهم‌ترین و اصلی‌ترین عامل مشکلات شهرداری‌ها را نبود برنامه ریزی منظم برای حل معضلات شهری دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی، فرماندار دشت آزادگان با اشاره به برگزاری نشستی که با نمایندگان کارگران معترض به پرداخت نشدن حق بیمه و حقوق معوقه برگزار شد، گفت: طبق قانون اساسی، شهرداری‌ها نهاد‌های عمومی غیردولتی هستند.

او افزود: نبود برنامه ریزی مناسب شهرداری در حل مشکلات تلمبار شده، کمبود برنامه و راهکار خاصی جهت حل معضلات و و همچنین نبود برنامه‌ای برای درآمدزایی شهرداری باعث شده تنها نگاه و امیدی که کارگران داشته باشند مبلغ ناچیزی به نام ارزش افزوده باشد.

سیلاوی اظهار داشت: شهردار و شورای شهر جدید باید با برنامه ریزی، تحقیق و تبیین راهکار به گونه‌ای عمل کنند که درآمد زایی مناسبی داشته باشند و وابسته به کمک‌های استانی نباشند و این مطلب را ما چندین بار اعلام کرده ایم، ظرفیت‌هایی که شهر سوسنگرد دارد فراوان هستند و فعال کردن کارخانه اکسیژن ساز می‌تواند برای این ارگان درآمدزایی خوبی داشته باشد.

فرماندار دشت آزادگان محرومیت از درآمد پایدار برای شهرداری و همچنین نبود مدیریت صحیح را از دیگر نواقص کار در شهرداری عنوان و بیان کرد: هم اکنون هم می‌توان با راهکار مناسب این مشکلات را برطرف نمود و به عنوان منبع درآمد شهرداری بهره لازم را ببریم.

این مقام مسئول ادامه داد: استفاده از مدیریت استراتژیک، بهره مندی از تجربه شهرستان‌های موفق، استفاده مناسب از نیروها، هماهنگی با اداره‌های فنی استان خوزستان، استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و حل مشکلات داخلی با دیگر ارگان‌های شهری در رفع بسیاری از مشکلات نقش مهمی دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.